۰
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
طی ۷۲ ساعت صورت پذیرفت

جزئیات امدادرسانی زمستانی ۲۸ استان کشور / ۲۷ هزار نفر گرفتار برف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تشریح عملیات امدادی در برف و کولاک سه روز گذشته پرداخت.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند به نقل از  سلامت خبرگزاری تسنیم، مرتضی سلیمی با تشریح عملیات برف و کولاک از 12 الی 15 بهمن 95 تا ساعت 20 در 28 استان متاثر به جز 3 استان سیستان، همدان و هرمزگان اظهار داشت: در این مدت به 27 هزار و 300 هزار نفر امدادرسانی شده و 9 هزار و 800 نفر اسکان اضطراری داده شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح عملیات امدادی در برف و کولاک سه روز گذشته تا ساعت 20 امشب؛ 15 بهمن ماه گفت: 27 هزار و 300 تن از متاثران برف و کولاک در سراسر کشور از خدمات امدادی این جمعیت بهره بردند.
سلیمی با اشاره به امدادرسانی در 205 شهر، روستا و محور برف گیر عنوان کرد: انتقال 8 زن باردار، 34 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمت سرپایی به 37 نفر در این مدت انجام شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به رهاسازی 3 هزار و 250 خودرو از برف؛ از توزیع 7 هزار و 800 تخته پتو، 6 هزار و 680 بسته غذایی، 340 کیلوگرم خرما،4 هزار و 900 قوطی کنسروجات، 3 هزار و 900 قرص نان، 2 هزار و 200 بطری آب معدنی و 2 هزار بسته بیسکوبیت میان متاثران از برف و کولاک سراسر کشور در این مدت خبر داد. 
به گزارش هلال احمر - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر، دو نفر در سه روز گذشته در مهاباد و آبعلی از زیر بهمن نجات پیدا کردند.
سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: امدادرسانی امدادرسانی در 18 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، تهران، بوشهر، خوزستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، سمنان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، فارس، مرکزی، مازندران و یزد ادامه دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426434
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی