۰
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
رئیس بیمارستان شهدای هیرمند:

اتاق عمل بیمارستان شهدای هیرمند فعال شد

سلطانی گفت: در پی تلاش های مسوولین دانشگاه علوم پزشکی زابل و بیمارستان شهدای هیرمند مشکلات اتاق عمل این مرکز برطرف شده و اتاق عمل با ظرفیت دو تخت جراحی و به صورت سه شیفت فعال شد .
بیمارستان شهدای هیرمند
بیمارستان شهدای هیرمند
به گزارش ندای هیرمند؛ بهروز سلطانی رییس بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند گفت:حضور جراح و فعال شدن اتاق عمل و کلینیک جراحی بیمارستان شهدای هیرمند گامی دیگر جهت خدمت رسانی به مردم محروم و مرزی شهرستان هیرمند است . 

وی افزود : در پی تلاش های مسوولین دانشگاه علوم پزشکی زابل  و بیمارستان شهدای هیرمند مشکلات اتاق عمل این مرکز برطرف شده و اتاق عمل با ظرفیت دو تخت جراحی و به صورت سه شیفت فعال شد .
سلطانی تصریح کرد: لازم به ذکر است کلینیک جراحی این مرکز نیز  فعال شده و جراح عمومی و متخصص بیهوشی نیز در این بیمارستان به صورت مقیم حضور دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

 رییس بیمارستان شهدای هیرمند اظهار داشت : تمام تلاش ما ارایه خدمات با کیفیت تر و افزایش رضایتمندی مردم این شهرستان است تا بتوان از درد و الام این مردم عزیز بکاهیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426244
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی