۰
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴

پلمب 240 واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب 240 واحد صنفی متخلف در این رابطه خبر داد.
پلمب 240 واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان
به گزارش ندای هیرمند، علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در آذر ماه، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف از 3 هزار و 600 0 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.  
وی افزود: دراین زمینه تعداد 240 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات پلمپ و به چندین واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمپ داده شد.  
محمدی با تأکید بر تداوم اجرای طرح های کنترلی و نظارتی ویژه اصناف تصریح کرد: قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های اولویت دار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی است.
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به این که هدف از ماموریت کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، صرفا تامین آسایش و امنیت عمومی شهروندان و کسبه محترم می باشد، از کلیه شهروندان خواست که گزارشات خود را در این حوزه به شماره تلفن های 2182305 و 2182340 پلیس نظارت بر اماکن عمومی اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/75005
کد مطلب: 426212
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی