۰
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان:

محموله میلیاردی عسل‌های تقلبی در سیستان و بلوچستان کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی عسل تقلبی و غیربهداشتی در زاهدان خبر داد.
محموله میلیاردی عسل‌های تقلبی
محموله میلیاردی عسل‌های تقلبی
به گزارش ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی سودجو در زاهدان به توزیع عسل تقلبی و غیربهداشتی در واحدهای صنفی اقدام می‌کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی محل انبار اقلام غیرمجاز را شناسایی کرده و در بازدید از محل تعداد 3 هزار شیشه یک کیلوگرمی عسل تقلبی کشف کردند که با اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.
وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تنگ کردن عرصه بر افراد سودجو که قصد دارند با وارد کردن کالای قاچاق به سلامت اقتصادی کشور ضربه بزنند به هیچ وجه اجازه جولان نخواهد داد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429165
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی