۰
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان:

۵۰ عنوان برنامه برای بزرگداشت ۹ دی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: با هدف بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط نهادها و تشکل‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند؛ عباس صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: با هدف بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی بیش از 50 عنوان برنامه توسط نهادها و تشکل‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستان افزود: عمده این برنامه‌ها شامل همایش، نشست بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی است.
وی با اشاره به سخنرانی‌های برنامه‌ریزی شده برای سالروز 9 دی، گفت: برای این روز از حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دهم و حجت‌الاسلام محمدابراهیم نکونام، مشاور دادستان کل کشور برای ایراد سخن در استان دعوت شده است.
وی با اشاره به لزوم روشنگری پیرامون فتنه 88 و حماسه 9 دی، خاطرنشان کرد: حوادثی که در سال 88 با برنامه‌ریزی دشمنان و مخالفان نظام جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و اجرا شد باید به طور کامل برای نسل جدید تشریح شود.
صفدری افزود: جوانان ما باید بدانند در آن برهه حساس برخی از داخل کشور با دشمنان نظام همراه شدند و زمانی که باید به نفع انقلاب و نظام صحبت می‌کردند، سکوت اختیار کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426120
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی