۰
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
مرور جنایاتی فراموش نشدنی

تصاویر دلخراش از فتنه‌ای که در 9 دی پایان یافت

برخی از جنایات 8 ماهه فتنه را که مردم در روز نهم دی ماه به آنها پایان دادند، در قالب تصاویر، مرور می‌کنیم.
9دی
9دی
به گزارش ندای هیرمند: صراط، شش سال از حماسه مردمی 9 دی گذشته و با وجود تلاش حامیان فتنه برای فراموشی این روز، جنایات صورت گرفته در دوران 8 ماهه فتنه فراموش شدنی نیست.

به گزارش گروه سیاسی صراط، مقام معظم رهبری ششم مرداد ۹۲ در دیدار با دانشجویان در پاسخ به سوال یک دانشجو با اشاره به حوادث سال 88 فرمودند: «من خواهش می‌کنم اگر چنانچه مسائل سال ۸۸ را مطرح می‌کنید، مسئله‌ اصلى و عمده را در این قضایا مورد نظر و در مدّ نگاه‌تان قرار دهید؛ آن مسئله‌ اصلى این است که یک جماعتى در مقابل جریان قانونى کشور، به شکل غیر قانونى و به شکل غیر نجیبانه ایستادگى کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟... در انتخابات سال ۸۸، آن کسانى که فکر می‌‍کردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نمی‌کنند؟ در جلسات خصوصى می‌گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا براى کشور هزینه درست کردید؟ اگر خداى متعال به این ملت کمک نمی‌کرد، گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، می دانید چه اتفاقى مى‌افتاد؟ مى‌بینید امروز در کشورهاى منطقه، آن‌ جاهایی که گروه‌هاى مردم مقابل هم قرار می‌گیرند، چه اتفاقى دارد مى‌افتد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهى بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌خرج دادند. در قضایاى سال ۸۸، این مسئله اصلى است.»

برخی از جنایات 8 ماهه فتنه که مردم در روز نهم دی ماه به آنها پایان دادند، در قالب تصاویر، به شرح زیر است:  
 






























































کد مطلب: 422681
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی