۰
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
وبلاگ سیستانیها :

شبکه های ماهواره ای و تخریب خانواده های ایرانی/ رواج خیانت در میان زوجین

هنگامی که اعضای خانواده در روزهای متوالی سریال های نامناسب ماهواره را که هدف آنها عادی سازی روابط با نامحرم است، مشاهده می کنند خیانت به همسر برای آنها عادی می شود.
ا
ا
به گزارش ندای هیرمند به نقل از وبلاگ  سیستانیها، هنگامی که اعضای خانواده در روزهای متوالی سریال های نامناسب ماهواره را که هدف آنها عادی سازی روابط با نامحرم است، مشاهده می کنند خیانت به همسر برای آنها عادی می شود.
 یکی از برنامه های جامعه سرمایه داری سلطه فرهنگی بر کشور ها وتغییر سبک زندگی ملت های جهان سوم و مسلمان بویژه زنان و دختران است ،جامعه سرمایه داری زمانی که متوجع شد از طریق جنگ سلطه سیاسی نمی توان بر کشورهای مسلمان سلطه پیدا کند از طریق جنگ نرم و سلطه فرهنگی وارد عمل شد.
نتیجه تصویری
ابزارفرهنگی و وسایل ارتباط جمعه همچون رسانه،ماهواره و اینترنت در جنگ نرم مورد استفاده قرار می گیرند و دشمن با نشانه گیری ذهن و اندیشه نسل جوانان به خصوص زنان و دختران از طریق تولید فیلم های مستهجن و مبتذل سعی می کند تا سبک زندگی،نوع فکر،بینش سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها را دچار استحاله کند و سبک زندگی و نمود های جامعه غربی را جایگزین کند.
پس باید خانواده از همان زمان کودکی فرزندان خود را به سبک زندگی اسلامی آگاه سازند و راه و روش زندگی اسلامی را به فرزندان خود بیاموزند تا مبادا فرزندان آنها به سمت و سوی فرهنگ غربی کشانیده شوند.
 
کد مطلب: 425923
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی