۰
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱
در اقدامی تحسین برانگیز؛

کمک پنج میلیون ریالی معلم سیستانی به دانش آموزان کم بضاعت

کمک به دانش آموزان محروم میتواند تشویق به تحصیل را در آنان افزایش دهد، در همین راستا یکی از دبیران نیکوکار شهرستان هیرمند در اقدامی تحسین برانگیز به پنج نفر از دانش آموزان کم بضاعت دبیراستان متوسطه اول شهید محلاتی شهرستان هیرمند مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد پرداخت کرده است که تا ضمن کمک به خرید مایحتاج تحصیلی بتوانند امید به ادامه تحصیل را افزایش دهند.
کمک بهدانش آموزان
کمک بهدانش آموزان
به گزارش ندای هیرمند؛ کمک و نیکوکاری یکی از حسن هایی است که همواره  انسان ها آن را در راه کمک به همنوعان خود  و همچنین افراد کم بضاعت بکار گرفته است.
شهرستان هیرمند یکی از شهرهای محروم کشور ایران است که خانواده های بسیاری در این منطقه از فقر و تنگدستی رنج میبرند و همواره با بدترین مشکلات،امورات زندگی خود را میگذرانند.
بسیاری از خانواده ها به دلیل فقر و محرومیت نمیتوانند فرزندان خود را به مدارس بفرستند که این خود باعث شده است تعداد بازماندگان از تحصیل افزایش پیدا کند.
در این بین خیرین و نیکوکاران با احداث مدارس متعدد در گوشه کنار این شهرستان همواره حسن نیکوکاری را به جای آورده اند که این اقدام تا کنون توانسته است تعدادی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به مدارس برگرداند اما فقر تا حدی در این شهر زیاد بوده که بسیاری از این دانش آموزان از سنین کم به کار در مزارع و یا کار برای افراد دیگر میپردازند.
کمک به دانش آموزان محروم میتواند تشویق به تحصیل را در آنان افزایش دهد، در همین راستا یکی از دبیران نیکوکار شهرستان هیرمند در اقدامی تحسین برانگیز به پنج نفر از دانش آموزان کم بضاعت دبیراستان متوسطه اول شهید محلاتی شهرستان هیرمند مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد پرداخت کرده است که تا ضمن کمک به خرید مایحتاج تحصیلی بتوانند تحصیل را ادامه دهند.
این دبیر نیکوکار میتواند نمونه ای از معلمان دلسوز سیستانی باشد که همواره برای رضای خدا و در نهایت کمک به دانش اموزان خود اقدامات موثری انجام داده اند.
 
 

 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425838
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی