۰
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
به مناسبت روز معلم:

شغلی از جنس احساس و تجربه/معلم،شمعی برای سوختن

معلمی یکی از مشاغل سخت و حساس جامعه به شمار می رود که معلم موظف است در خانه دوم دانش آموز تربیت او را بر عهده بگیرد، به طور کل رفتار دانش آموز در آینده به تربیت معلمان و خانواده ها باز می گردد.
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند؛ معلمی یکی از مشاغل سخت و حساس جامعه به شمار می رود که معلم موظف است در خانه دوم دانش آموز تربیت او را بر عهده بگیرد، به طور کل رفتار دانش آموز در آینده به تربیت معلمان و خانواده ها باز می گردد.
از همین رو معلمی رو شغل انبیاء می دانند، در ایران اسلامی بزرگتترین معلم اخلاق را می توان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست که با اخلاق و منش نیکو درس های بزرگی را به ملت جمهوری اسلامی ایران داده اند.
در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که روز معلم نان گرفته است به سراغ معلمان شهرستان هیرمند رفته ایم تا خاطرات آنها را از زبان خودشان بشنویم.
یاسر علی احمد معلم پایه ابتدایی در گفتگو با ندای هیرمند ضمن تبریک این روز گفت: از آنجای که بنده تازه به این شغل ورود پیدا کرده ام خیلی زود با دانش آموزان اخت شده و آنها را همانند فرزندان خود می بینم.
وی افزود: یکی از خاطرات تلخی که بنده به یاد دارم در هنگام بازی فوتبال که در محوطه مدرسه بود یکی از دانش آموزان به زمین برخورد کرد و به شدت مجروح شد، ان روز را هیچگاه فراموش نمی کنم زیرا درد دانش آموزان برای معلم نیز حس می شود و بسیار غم انگیز بود.
علی احمد همچنین افزود: از خاطرات شیرین نیز می توان هدیه های دانش آموزان را در نظر گرفت که روز معلم را گرامی می دارند و به پاس زحمات آنها هدایایی در نظر می گیرند.
وی تصریح کرد: گرچه زندگی در مناطق سیستان سخت ، و خانواده ها کم دست هستند اما همواره تحصیل دانش آموزان را جدی می گیرند و هیچ چیز برای فرزندان کم نمی گذارند.
محمد نوری دیگر معلم هیرمندی به ندای هیرمند گفت: بهترین خاطرات معلمان در دوران دانشجویی رقم می خوردف آنجا که درسهایی از جنس محبت و سخت کوشی را فرا می گیرند.
وی افزود: هر آنچه که امروز معلمان به دست آورده اند از دعای خیر پدر و مادر هایی است که پشت سر معلمان می خوانند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427025
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی