۰
شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸

گسترش ایران هراسی و غارت اموال بلوکه شده ایران دست آورد جدید آمریکا در اجرای برجام

متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در دست داشتن حادثه 11 سپتامبر علاوه بر گسترش  ایران هراسی در کشور های غربی به جریمه شدن 11 ملیارد دلاری ایران تمام شد تا آمریکا در همین ابتدا برجام را  به درستی اجرا نکرده باشد.
آمریکا
آمریکا
به گزارش ندای هیرمند؛ کشور آمریکا در سال های پس از انقلاب همواره بارها با عملکرد ناشایست  دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران ثابت نموده است.
با توجه به اینکه حیله های آمریکا بر همگان واضح شده بود باز هم عده ای در کشور به دنبال رابطه با آمریکا بودند و برخی ها نیز آنان را در کشور  بر این موضوع تشویق می کردند.
حال با توجه به این موضوع دستاورد مذاکرات توافق برجامی بود که امتیازاتی گسترده ای به آمریکایی داده شد و از آن طرف امتیاز های محدودی نسیب ملت ایران شد.
 امروزه شاهد آن هستیم که این امتیازات محدود نیز عملی نمی شوند و سیاست ها آمریکا امروزه دو ملیارد دلار که حق ملت ایران است را از بانک های این کشور غارت نموده و آن را به راحتی از بانک های خود خارج نموده است.
سیاست های برجام در مرحله اول در راستای آزاد شدن ایران از تحریم های ظالمانه آمریکا به وقوع پیوست اما آمریکایی ها در همین ابتدا زخم های کهنه خود را که از دیگر کشور ها متحمل شده بودند را به ایران ربط داده و این کشور را به جریمه های سنگین مورد اتهام قرار دادند.
متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در دست داشتن حادثه 11 سپتامبر علاوه بر گسترش  ایران هراسی در کشور های غربی به جریمه شدن 11 ملیارد دلاری ایران تمام شد تا آمریکا در همین ابتدا برجام را  به درستی اجرا نکرده باشد.
امروزه در پسا برجام ضربه های بزرگی به کشور جمهوری اسلامی وارد شده است در حالی که هدف از امضای توافقات جلوگیری از این سیساست های حیله گرانه آمریکا بود.
کشوری که توانسته است  با توجه به تحریم های همه جانبه کشور های اروپایی سال ها با اقتصاد مقاومتی ستون های مستحکمی در جهت اقتصاد بنا نهاند امروزه ضربه های بزرگی از دست برجام خورده و بسیاری از سرمایه های این کشور که می توانست اکثر جوانان این سرزمین را به آینده ای روشن امیدوار کند را از دست داده است.
حال دولت تدبیر و امید با پیگیری این مسئله و گرفتن حق جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به پول های بلوکه شده در آمریکا می تواند مرحمی بر یکی از هزاران زخم ملت ایران بگذارد و با توجه به سیسات های وزارت امور خارجه و رایزنی های متعدد از دیگر حیله های آمریکا جلوگیری نمایند.
کد مطلب: 423984
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی