۰
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
در تجلیل از دانش آموزان نخبه  عنوان شد:

هدیه دو ملیونی فرماندار هیرمند به دانش آموزان نخبه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند از هدیه دو ملیونی فرماندار این شهرستان به دانش آموزان نخبه خبر داد.
تجلیل
تجلیل
به گزارش ندای هیرمند ؛ همایش تجلیل از دانش آموزان برتر و موفق هیرمند در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این مراسم بیان داشت : ارزش و حرمت دانش آموزان برای همه مهم است حرکت دانش آموزان باید در مسیر انقلاب پیرو ولایت فقیه باشد تا بتواند پله های ترقی را طی کند.
وی بیان داشت : تلاش و کوشش  در علم آموزی انسان را زودتر به قله های پیشرفت خواهد رساند و این تلاش ها توام با ارزش های اسلامی باشد.
پیری با بیان اینکه آینده مملکت در دست  دانش آموزان است گفت :توجه داشته باشید به این مملکت و مدیریت این مملکت به شما دانش آموزان تعلق دارد از همین جمع شما دانش آموزان کسانی هستند که درآینده این مملکت نقش داشته باشد.
حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند  نیزدر این مراسم گفت: دانش آموزان شهرستان هیرمند در سال جدید موفقیت هایی از جمله کسب مقام در رشته های زراعت و همچنین المپیاد ریاضی کشور کسب نموده اند.
وی افزود: الگویی که معلمان و همچنین دانش آموزان باید از او تعلیم بگیرند شهید مطهری است.
سارانی تجلیل از دانش آموزان نخبه را مهم دانست و افزود: امروز در این گرد همایی  همه مسئولین شهرستان به علت اهمیت علم در میان دانش آموزان حضور بهم رسانده اند و همچنین فرماندار شهرستان هیرمند در جهت روحیه دادن به دانش آموزان نخبه مبلغ دو ملیون تومان هدیه در نظر گرفته است.
کد مطلب: 423841
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی