۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

  فوتبال هیرمند به اغما رفت/رنج فوتبالیست ها از بی مهری ها

در سال گذشته برای اولین بار تیم ساحل شهرستان هیرمند  به لیگ برتر رقابت های استان سیستان و بلوچستان راه یافته بود که پس از گذشت یک فصل ناکامی دوباره به لیگ پایین تر سقوط کرد.
ساحل
ساحل
به گزارش ندای هیرمند؛ ورزش از گذشته تا به امروز یکی از محبوب ترین فعالیت های در نزد انسان ها بوده که در ادوار گذشته نیز به این امر توجه زیادی شده است.
 
شهرستان هیرمند نیز از این قائله مستثنی نبوده و همواره به این مهم توجه ویژه ای داشته است و نزد جوانان این منطقه رشد قابل توجهی نموده است، اما همواره این علاقه مندی حمایت های خاص خود را میطلبد که در جهت رشد و ترقی ورزش یک منطقه نیاز به امکانات و همچنین حمایت های رده های بالا را درکنار علاقه مندی جوانان میطلبد.
 
در سال گذشته برای اولین بار تیم ساحل شهرستان هیرمند  به لیگ برتر رقابت های استان سیستان و بلوچستان راه یافته بود که پس از گذشت یک فصل ناکامی دوباره به لیگ پایین تر سقوط کرد.
 
مبلغ ورودی به لیگ توسط خود بازیکنان پرداخت شد
 
مجتبی بهزادی مربی تیم ساحل هیرمند گفت: همانطور که بارها گفته شده است بازیکنان این تیم با توان و استعداد خود به این مهم دست پیدا کرده بودند اما  مسلما در رقابت های سطح بالاتر استعداد و توانایی تنها به کمک تیم نخواهد آمد و باید در سطح تیم های دیگر از امکانات بهره مند شده تا به کیفیت بازی آنان برسیم.
 
وی افزود: متاسفانه حمایت هایی که باید از این تیم توسط سازمان مربوطه می شد به عمل نیامد و همین خود باعث شد تا تیم نتواند حتی به یک برد در این رقابت ها دست پیدا کند.
 
مربی تیم ساحل تصریح کرد : تیمی که مبلغ ورودی به رقابت های لیگ برتر را خود پرداخت کند نباید انتظار ها از این تیم بالا برود ،متاسفانه مبلغی بیش از یک ملیون تومان توسط خود بازیکنان تیم برای ورود به این رقابت ها پرداخت شده بود.
 
تنها فرمانداری حمایت کننده تیم بود
 
بهزادی بیان داشت : تنها فرمانداری این شهرستان توانست در این مدت نگاه ویژه ای به تیم ساحل هیرمند داشته باشد و حمایت هایی از این سازمان به تیم در فصل جاری شده بود.
 
وی بیان داشت : طبق جلسه ای که با فرماندار این شهرستان بعد از کسب سهمیه لیگ برتر شده بود وی از حمایت این تیم خبر داد و در پایان فصل تنها سازمانی شد که توانست ما را مورد حمایت خود قرار دهد، اما قاعدتا یک تیم برای ایجاد روحیه و همچنین پیشرفت در میان رقیبهای قدرتمند خود نیاز مبرم به حمایت همه جانبه سازمان ها به خصوص سازمان ورزش و جوانان را دارد.
 
مربی تیم ساحل اظهار داشت : متاسفانه در منطقه ای که استعداد های زیادی در حال نابود شدن است عدم امکانات و برنامه ریزی صحیح و از همه مهمتر عدم حمایت توسط سازمان مربوط به ورزش دست در دست هم داده است تا ورزش این منطقه به اغما برود.
کد مطلب: 423721
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی