۰
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۳

پیام تقدیر وتشکر محمد صیادی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور حماسی ولایتمداران سیستان 

محمد صیادی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سیستان پیام تقدیر وتشکری از حضور حماسی مردم سیستان در پای صندوق های رای منتشر کرد.
صیادی
صیادی
به گزارش ندای هیرمند . محمد صیادی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سیستان پیام تقدیر وتشکری از حضور حماسی مردم سیستان در پای صندوق های رای به این سایت تحلیلی ، خبری ارسال که در ادامه جهت اطلاع عموم منتشر می گردد .
بسم الله الرحمن الرحیم . 
بنام رب لایزال
مردم شریف دار الولایه سیستان 
ضمن تقدیر وتشکر از حضور چشم گیر ،گسترده وحماسی شما ولایتمدار سیستان که با حضور همه جانبه خود  در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ، مشت محکمی را بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی کوبیدید  . 
اینجانب در مقطعی از زمان بنا بر تکلیف ودر تآسی از فرمایشات مقام عظمی ولایت   ،بعنوان کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافته وبا رعایت تمامی اصول واحترام به دیگر  کاندیداهای محترم ،دیدگاها وبرنامه های خود را ارائه نمودم و امروز ضمن تبریک به منتخبان سیستانیان غیور در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سیستان ،امیدوارم که این عزیزان با توکل بر خداوند وبا استطاعت از حضرت ولی عصر (عج)و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری  در را پیشرفت و آبادانی سرزمین صبر و غیرت( سیستان متمدن) بیش از پیش تلاش کرده ودر راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)ولی نعمتان انقلابند از هیچ کوششی دریغ نفرمایند . 
اینجانب امیدوارم در هرسنگری که افتخار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلام  ومردم انقلابی ایران را پیدا کنم خدمتگزار شایسته ای برای انقلاب ومردم  خصوصا"سیستانیان عزیز باشم . 
موفقیت روزافزون این عزیزان را در عرصه خدمت به مردم ولایی سیستان  از خداوند منان مسئلت دارم .
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاه
محمد صیادی 
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سیستان
کد مطلب: 423359
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی