۰
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
پریشان کارشناس سیاسی:

 دشمن در حال یارگیری برای فتنه جدیدی است/در آستانه انتخابات باید به یک انتخاب هدفمند و هوشمندانه فکر کنیم

دکتر پریشان گفت: در فتنه 88 اگر اگر بصیرت و وحدت مردم و درکنار آن هوشیاری سکان دار نظام مقام معظم رهبری نبود در حال حاضر سرنوشت کشور طور دیگری رقم میخورد و دشمنان نفوذ خود را انجام میداند.
دکتر پریشان
دکتر پریشان
به گزارش ندای هیرمند دکتر فتح الله پریشان کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه ها همزاد زندگی انقلاب های بزرگ هستند در این میان برخی ها از فتنه سال 88 درس نگرفته اند و در صدد فتنه آفرینی هستند اما انقلابی که پشتوانه ای مردمی دارد بحران و فتنه هارا با موفقیت پشت سر می گزارد.
وی افزود : در فتنه 88 اگر اگر بصیرت و وحدت مردم و درکنار آن هوشیاری سکان دار نظام مقام معظم رهبری نبود در حال حاضر سرنوشت کشور طور دیگری رقم میخورد و دشمنان نفوذ خود را انجام میداند.
دکتر پریشان با بیان اینکه بازخوانی فتنه از وقوع فتنه های آینده جلوگیری می کند تصریح کرد:قدرت طلبی برخی افراد که  دارای پست و مقام در نظام بودند سال ها برای ایجاد فتنه زمینه سازی کردند و در جریان انتخابات 88 با برگرفته از انقلاب های رنگی اصرار بر تخلف در انتخابات داشتند،آیا این فتنه دعوای انتخاباتی بود یا طرحی برنامه ریزی شده؟
این کارشناس سیاسی اظهار داشت: با کمی عمیق تر نگاه کردن به این مسئله و بررسی اسناد و شواهد میبابیم که دشمن هر دهه در صدد ایجاد فتنه می باشد و همواره به فکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سیاست های ما با امریکا 180 درجه متفاوت است لذا اگر دشمن تا کنون نتوانسته است لطمه ای به نظام جمهوری وارد کند علتش نداشتن قدرت در برابر مردم و  دریات و هوشیاری مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه عوامل مختلفی موسوی را به مخمصه انداخت گفت: سران فتنه همواره در توهم کسب پیروزی به سر می بردند، در حالی که آرای ملت درحال شمارش بود موسوی اعلام میکند که برنده انتخابات اوست و دچار بزرگترین قانون شکنی می شود.
دکتر پریشان افزود: در نظامی که معتمدین و ریش سفیدان پای صندوق های رای هستند چگونه می توان 11 ملیون رای را جابه جا کرد؟موسوی یکی از سران فتنه با لجاجت و صدور بیانه ای هایی دچار آشوب در شهر تهران شد و در 6 دی ماه مصادف با عاشورای حسینی خیمه ابی عبدالله را به آتش کشیدن و این خشم ملت اسلامی را برانگیخت و فتنه گران را از صحنه به دور ساخت.
وی اظهار داشت: اغلب فتنه گرانی که دستگیر شدند دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بودند کسانی که با ایجاد گروه های تکفیری و مذهب وهابیت سعی در ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی را دارند.
پریشان ادامه داد: فتنه جدید دشمنان اسلام را می توان اسلام هراسی در جوامع غریبی دانشت ، زیرا می دانند که تا چند سال اینده اکثر مردم اروپا به دین روشن اسلام میگریوند.
 
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: امروز در آستانه انتخابات مهمی دیگری هستیم، اساسا انتخابات از انجایی که هیجان بالایی دارد به گفته برخی کارشناسان بهترین و کم هزینه ترین راه تغییر یک نظام میباشد لذا مردم باید با بالا بردن سطح اگاهی خود در میان افراد فرد متمدین و اصلح را انتخخاب کنند.
وی افزود: دشمن در حال یارگیری  برای فتنه جدیدی است ،لذا اگر می خواهیم در انتخابات آینده دچار فتنه ای جدید نشویم باید به یک انتخاب هدفمند و هوشمندانه فکر کنیم.
 
 
 
 
 
کد مطلب: 422689
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی