۰
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳

مراسم گرامی داشت اولین یادواره شهید عیسی شهرکی اصیل در شهرستان زهک برگزار شد

درمراسم گرامی داشت یادواره شهید شهرکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیصد شهید فرهنگی و دانش آموز استان را از سرمایه هایی دانست که باید در راستای تربیت نسل دانش آموز ازآن استفاده نمود.
یادواره شهدا
یادواره شهدا
مراسم گرامی داشت اولین یادواره شهید عیسی شهرکی اصیل و و پانزده شهید فرهنگی و دانش آموز شهرسالت زهک در کانون فرهنگی اقبال لاهوری  این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان سیصد شهید فرهنگی و دانش آموز استان را از سرمایه هایی دانست که باید در راستای تربیت نسل دانش آموز ازآن استفاده نمود.

وی افزود: غم از دست دادن عزیز یکی از دردناک ترین غم های زندگی است ، خانواده های شهداء غمی بسیار اندوهگین و دردناک را تجربه می کنند حال این غم با ندیدن فرد در کنار خانواده چند برابر خواهد شد.

نخعی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهداء یاد آوری زحمات و رشادت های شهداء فرهنگی و قشر دانش آموزی است  تا خون پاک و مطهر آن عزیزان از ذهن ما پاک نشود و راهی برای نسل آینده باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: امروزه روش تدریس معلمان باید چکیده ای از ایثار و از خودگذشتگی های زندگی شهیدان و جانبازان باشد و مدرسه ای وجود نداشته باشد که در آن راه و رسم شهیدان تدریس نشود.

شهید عیسی شهرکی در یازدهم دی ماه سال گذشته همزمان با اذان مغرب در شهرستان سرباز به دست سرسپردگان جهل ونادانی به شهادت رسید.

امام جمعه شهرستان زهک در این مراسم با اشاره به مقام والای شهید نزد خداوند اظهار داشت: یکی از بالاترین جایگاها گه در آیات الهی به آن پرداخته شده است مقام شهید وشهادت است.

خدری عزت امروز ملت ایران را ثمره ایستادگی ها ورشادت های شهدا دانست و گفت: پای درخت این انقلاب خون پاک هزاران شهید ریخته شده که امروز ما وطیفه داریم با برگزاری یادواره شهداء یاد آنها را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام خدری امام جمعه شهرستان زهک  بیان داشت: شهید دارای درجه بالایی می باشد که خداوند به آن پرچم شهادت عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه جایگاه شهادت رفیع و بالا می باشد گفت: شهیدانی که اهل قلم و علم هستند باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت و راه انها را ادامه داد.

رونمایی از اثر اهدایی معلم هنرمند استان به فرزند شهید شهرکی اصیل و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان زهک از دیگر برنامه های این مراسم بود
 
کد مطلب: 422688
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی