۰
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
در یادواره شهدای دانش آموز عنوان شد؛

دلاوریهای قشر دانش آموز در دفاع مقدس تمام معادلات جهان را به هم ریخت

سرهنگ فقیری گفت : دلاوریهای قشر دانش آموز در طول هشت سال دفاع مقدس که با تمام کوچکی خود کاری بزرگ انجام داده و تمام معادلات جهان را به هم ریختند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ مراسم یادواره شهداء دانش آموزی امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان ،مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان مدارس شهرستان هیرمند در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان گفت : شهید و شهادت و دلاوریهای قشر دانش آموز در طول هشت سال دفاع مقدس که با تمام کوچکی خود کاری بزرگ انجام داده و تمام معادلات جهان را به هم ریختند.
وی گفت : دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس به فرمان رهبر خود لبیک گفته و درس و مدرسه را رها نموده و در مدرسه ای دیگر به دفاع از کشور خود پرداختند و به ما درس آزادگی و مقاومت دادند.
حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اذعان داشت : در دفاع مقدس خاطره ها حماسه شدند و بسیاری از دانش آموزان کم سن و سال  اسطوره شدند.
وی گفت :  همان هایی که خوب می دانستند راز ماندگاری را ، عشق را، بودن را ، در باره بودن را و آفتاب شدن را ، به احترام آنهایی که رفتند تا ماندگار شوند تا ما بمانیم و ما ماندیم با کیف های تنبل مدرسه که پر از خاطره سیب های دوستی بودند.
در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای فرهنگی  و دانش آموز شهرستان تقدیر شد.
 

 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425579
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی