۰
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
مولوی داوود بریچی:

استکبار یک قدرت پوشالی در مقابل اسلام است/ریش سفیدان و مسئولین وحدت را وظیفه اصلی خود بدانند 

مولوی بریچی بیان داشت: امروزه همه ی مسلمانان جهان باید با وحدت دست در دست هم دهند و با کسانی که برای نابودی اسلام نقشه می کشندمتحد شوند،زیرا استکبار جهانی در برابر اسلام ذلیل بوده و تنها یک قدر پوشالی محسوب میشود.
مولوی بریچی
مولوی بریچی
به گزارش ندای هیرمند؛مولوی  داوود بریچی مدرس دینی اهل سنت مسجد فاروقیه شهرستان هیرمند در مراسم همایش وحدت اسلامی گفت: قران کریم آنچه را که به عنوان وحدت و هم دلی به مسلمانان معرفی می کند ایمان و عمل صالح در بین مردم است.
وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام(ص) با وحدت و همدلی توانست جمع عظیمی را به اسلام دعوت نماید امروزه ما نیز با پیروی از اخلاق و سنت ایشان باید در ترویج وحدت کوشا باشیم.
بریچی تصریح کرد:مسلمانان در سراسر دنیا متاسفانه با نقشه های شوم استکبار از نعمت امنیت محروم هستند یکی از دلیل این ناامنی ها را می توان فاصله گرفتن از کلام خدا یعنی قرآن دانست.
وی ادامه داد: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی با هوشیاری مردم و رو شدن دست استکبار تفرقه جایی در میان ما نداشته و وحدت و برادری موج می زند.
مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند خاطر نشان کرد: تا زمانی که در راه آنهایی که در راه اسلام جان قربانی کرده اند قرار نگیریم نمی توانیم معنی واقعی وحدت را درک کنیم، زیرا ایمان ،عمل اخوت و برادری در زندگی می باشد.
مولوی بریچی بیان داشت: امروزه همه ی مسلمانان جهان باید با وحدت دست در دست هم دهند و با کسانی که برای نابودی اسلام نقشه می کشندمتحد شوند،زیرا استکبار جهانی در برابر اسلام ذلیل بوده و تنها یک قدر پوشالی محسوب میشود.
وی با بیان اینکه تمامی مسلمانان جهان از یک خدا و یک پیامبر پیروی می کنند افزود:در میان ما بی شک دشمنان با تبلیغات گسترده در حال تفرقه اندازی هستند لذا تک تک افراد در خصوص محکم کردن وحدت مسئولیت دارند.
بریچی تاکید کرد: اگر ریش سفیدان،نخبگان و مسئولین هر نهاد وحدت را وظیفه اول و اصلی خود در هر زمینه ای بدانند یقیناً تا زمانی که زنده باشیم متصل به این وحدت خواهیم ماند.
وی عنوان کرد: باید در راه دین و اهل بیت(ع) قدم نهاد و محبت آنان را در دل و زندگی خود استفاده نمود تا به معنای واقعی وحدت و برادری رسید.
کد مطلب: 422628
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی