۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
در همایش پیامبررحمت(ص) عنوان شد؛

اگر وحدت نبود امروز شهر حلب آزاد نمی شد/تحت هیچ شرایطی نباید وحدت خدشه دار شود

همایش پیامبر رحمت(ص) با محور وحدت با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در مسجد فاروقیه اهل سنت شهرستان هیرمند برگزار شد.
ح
ح
به گزارش ندای هیرمند؛ همایش پیامبر رحمت با محور وحدت در مسجد فاروقیه اهل سنت شهرستان هیرمند برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند گفت:دشمنان اسلام با محوریت اختلاف میان شیعه و سنی می گویند شیعه دشمن اهل سنت است آنچه امروزه همه ی ما در عراق و بحرین و سوریه می بینیم حکایت دشمنانی است که به هیچ یک از مسلمانان رحم نمی کنند و شیعه و سنی را به کشتار می کشند.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز دشمن همین نقشه را دارد،که با تدابیر مقام معظم رهبری تا کنون نقشه های شوم دشمنان خنثی شده است.
حجت الاسلام گزمه گفت: امروزه تبلیغات دشمن بر ضد شیعه و سنی است و برخی ها نیز دانسته و یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند و به بهانه های مختلف مطالب تفرقه انگیز را مطرح می کنند و بذر یاس و نا امیدی را در دل اهل سنت می کارند اما این اشتباه و غلط است.
امام جمعه هیرمند ابراز داشت: اگر اتحاد در بین شیعه و سنی نبود امروز شهر حلب آزاد نمی شد این هوشیاری علمای اهل سنت و شیعه بود که وحدت را در بین مردم پابرجا نگه داشتند و سرانجام آن پیروزی شد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید وحدت خدشه دار شود.
وی افزود: امروز دشمن و در راس آن استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اختلاف میان صفوف محکم جامعه اسلامی ایجاد کند.
فرماندار هیرمند خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش از درون سیاست های استکبار جهانی ظهور کرده است و امروزه اثرات مخرب آن به خود آنها برگشته است .
 

 
انتهای پیام/ 
کد مطلب: 425991
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی