۰
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
مومنی جانشین بیمارستان صحرایی هیرمند:

از بین بردن دغدغه درمان مردم مناطق محروم از تدابیر ویژه نیروی زمینی سپاه است

مومنی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه رزمایش بزرگ بهداری را در سطح استان با برپایی ده بیمارستان برگزار کرده است.
مومنی
مومنی
به گزارش ندای هیرمند؛دکتر مومنی جانشین بیمارستان صحرایی شهرستان هیرمند در نماز جمعه این هفته شهرستان هیرمند که در مصلی الغدیر برگزار شد گفت: نیروی زمینی سپاه  اهمیت خاصی برای منطقه سیستان از لحاظ امنیت و سلامت قائل است.
وی افزود: امنیت پیش زمینه توسعه اقتصاد در هر منطقه می باشد، لذا خدمات ارزنده ای از جانب سپاه در بحث امنیت در این منطقه صورت گرفته است.
مومنی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه رزمایش بزرگ بهداری را در سطح استان با برپایی ده بیمارستان برگزار کرده است  که خدمات پزشکی ،بهداشتی و تخصصی و درمانی یکی از ویژگی های این بیمارستان ها می باشد.
وی اظهار داشت:  تدبیر ویژه ای که در نهاد مقدس سپاه برای خدمت رسانی به مردم شده تاسیس بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم است و یکی از تدابیر ویژه دیگر از بین بردن دغدغه مردم این مناطق برای درمان مد نظر این نهاد می باشد.
مومنی بیان داشت: بیمارستان صحرایی روستای شندول شهرستان هیرمند دارای 32 تخت بستری  و دو اتاق عمل می باشدو کلیه خدمات از قبیل و تخصص ها به صورت رایگان می باشد.
جانشین بیمارستان صحرایی گفت: در روز شروع درمان تعداد 3500 نفر بیمار و امروز بالای دو هزار نفر به بیمارستان صحرایی مراجعه کردند.
مومنی خاطرنشان کرد: پس از اتمام دوره یک هفته ای بیمارستان صحرایی به مردم شهرستان هیرمند این قول را خواهیم داد که هر مدت تعدادی متخصص در این منطقه حضور پیدا کنند و به درمان بیماران بپردازند.
کد مطلب: 422603
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی