۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۰
دهمرده در گفت و گو با سفیر شرق عنوان کرد:

دستگاه قضا با محتکرین برخود لازم را انجام دهد/مردم از خریدهای غیرضروری اجتناب کنند

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید به دستگاه هایی همچون سپاه ،نیروی نظامی و انتظامی محتکرین را معرفی کنند.
دستگاه قضا با محتکرین برخود لازم را انجام دهد/مردم از خریدهای غیرضروری اجتناب کنند
حبیب الله دهمرده در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: برخی از انسان های طمع کار سعی می کنند در چنین شرایط اقتصادی که پیش می آید احتکار کنند و اجناس را گرانتر  به فروش برسانند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد کسانی هستند که مسیر خدا و اسلام را در نظر نمیگیرند و دصدد اخذ سود بیشتر از مردم هستند.

وی با بیان اینکه احتکار در جامعه ایرانی کار ناپسندی است خاطرنشان کرد: در این بین وظیفه مردم بسیار سنگین می شود، مردم باید به دستگاه هایی همچون سپاه ،نیروی نظامی و انتظامی محتکرین را معرفی کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد : اگر مردم به میدان آیند و با شناسایی و معرفی انبارهای احتکار به دستگاه های نظامی و قضایی زمینه احتکار در کشور را از بین خواهند برد.

دهمرده بیان داشت:دستگاه های نظارتی مخصوصا دستگاه قضایی باید با چنین افرادی برخورد جدی و لازم را داشته باشد تا این افراد نتوانند در چنین شرایط حساسی مردم را از طریق احتکار تحت فشار قرار دهند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: خود مردم نیز در مواقع ضروری از خرید اجناس غیر ضروری خودداری کنند و به اندازه نیاز روزانه خود مایحتاج زندگی را فراهم کنند زیرا تقاضا بیش از حد در بازار زمینه سودجویی را فراهم می آورد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 429940
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی