۰
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶
امام جمعه شهرستان زهک؛

هدف از زيارت امام رضا(ع) بالا بردن سطح درک و معرفت انسان است/اگر امروز امنیت داریم به خاطر اقتدار نیروهای مسلح است

نماز جمعه شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
هدف از زيارت امام رضا(ع) بالا بردن سطح درک و معرفت انسان است/اگر امروز امنیت داریم به خاطر اقتدار نیروهای مسلح است
به گزارش سفیرشرق؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت امام رضا (علیه السلام) بیان کرد: خدا را شاکریم که این نعمت را به ما عنایت فرموده که مشهدی در ایران اسلامی است کسی که به زیارت امام رضا (ع) رود انگار خدا را زیارت کرده زیارت به این معنا نیست که فرد خود را به قبر نزدیک کند و باعث آزار و اذیت بقیه شود، زیارت باطنی زیارتی نیست که به زور و با اذیت دیگران برود، اگر چه از زیارت ظاهری محروم هستیم ان شاءالله زیارت ما زیارت معرفتی و باطنی باشد.

وی افزود:  ۱۹تیرماه آغاز جنگ میان اعراب و اسرائیل بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۷ از ابتدایی که رژیم صهیونیستی بوجود آمد جز جنگ، جنایت، ظلم و تجاوز کاری انجام نداد در قدم اول غصب سرزمین فلسطینی ها و بسیار بر علیه ی مسلمانان جنایت انجام داد به همین دلیل هیچوقت مسلمانان این رژیم را به رسمیت نشناختند.

امام جمعه زهک اظهار داشت: بعضی از افرادی که سال های سال ها مسئولیت اجرایی این کشور را برعهده دارند در این چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه دهه را حاکم بر مردم بودند چه تشخیص مردم درست بوده یا نه! امروز می بینیم نامه های سرگشاده ای خطاب به رهبری می دهند و رهبری را مورد سوال قرار می دهند؛ چرا؟ در این چهار دهه از انقلاب اسلامی بیش از سه دهه هم دولت و هم مجلس بخش عمده؛ در اختیار افرادی تحت عنوان اصلاح طلب ها بوده چرا امروز لیدرهای آن ها نامه ی سرگشاده خطاب به رهبری می دهند رهبری چه نقشی در مجموعه اجرایی کشور دارد اصلا رهبری می تواند در امور کشور دخالت کند؟ بی تردید نمی تواند دخالت کند.

وی ادامه داد: وظایف رهبری پنج مولفه در قانون اساسی و سی و هشت مولفه برای رئیس جمهور از قوانین اساسی در اختیار اوست، پس چرا نامه ی سرگشاده به رهبری میفرستند؟ مدیریت ولی فقیه در ارتباط با مجموعه ی نظامی سپاه پاسداران به کجا رسیده است؟ این مدیریت ولی فقیه است امروز اگر دشمن نمی تواند به ما چپ نگاه کند اگر امروز امنیت داریم اگر با زدن مدرن ترین و گران قیمت ترین پهباد آمریکایی جرات نکرد چپ به ما نگاه کند به خاطر چیست؟ به خاطر اقتدار نیروهای مسلح است چون می دانند کوچکترین تعرضی کنند ۳۰۰ نقطه از نقاط مختلف مورد حمله ی نیروهای مسلح، هوا و فضا قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری تصریح کرد: امروز شرم باد بر کسانی که نامه سرگشاده می دهند به جای اینکه از رئیس قوه مقننه بپرسند که چرا این بی ثباتی در بازار ارز در بازار مسکن و امثال اینهااست، به رهبری نامه می فرستند! شما باید پاسخگو باشید هفت سال نظام اسلامی را معطل کردید برای برجامی که فرجامی نداشت؛ بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا بدذات، بدعهد، مکار و حیله گرند و در برجام فرمودند با رعایت ۹تبصره می توانید زیربار برجام بروید ولی زیرپا گذاشتید و گفتید به برجام امیدواریم همه چیز را به برجام گره زدید. امروز اگر مسئولیت دارید به خاطر همین مسئولیت نامه ی سرگشاده می دهید و بی ثباتی بوجود می اورید و می خواهید مردم رهبری را مقصر کنند اما مردم آگاهند و می دانند.

وی خاطر نشان کرد: امروز کارهایی انجام می دهند که اهدافشان مشخص هست می خواهند مجلس انقلابی که امروز پای کار امده و قوه قضاییه انقلابی را عصبانی کنند باید مجلس و قوه قضاییه مبارزه با فساد را ادامه و دست های فاسد را قطع کنند و مراقبت کنند که و کاری نکنند که این ها خیانت های چندساله ای که انجام داده اند را حق به جانب جلوه دهند؛ با همان دقتی که تا الان کارهایشان را انجام داده اند و راه و مسیرشان را پشت سررهبری ادامه داده اند ادامه بدهند؛ مردم هم خوب می فهمند... آن ها یکی از اهداف شان هم ای است که انتخابات رئیس جمهوری که در پیش رو هست را کمرنگ کنند.

انتهی پیام/
کد مطلب: 430479
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی