۰
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

بررسی گوشه ای از عملکرد "مونسان" در سازمان میراث فرهنگی/ ساخت کلیپ رقاصی در حسینیه تاریخی کرمانشاه!

درحالی که میراث فرهنگی متولی حفظ و حراست از هویت دینی و مذهبی کرمانشاه است با ساخت کلیپ های مستهجن در مجموعه زیر نظر این سازمان به فرهنگ عاشورا بی حرمتی صورت می گیرد.
بررسی گوشه ای از عملکرد "مونسان" در سازمان میراث فرهنگی/ ساخت کلیپ رقاصی در حسینیه تاریخی کرمانشاه!
به گزارش سفیر شرق به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوشنبه 4 شهریور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به قوه مقننه علی اصغر مونسان را برای اخذ رای اعتماد برای تصدی وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کرده بود.

طبق مصوبه مجلس سازمان میراث فرهنگی تبدیل به وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری شده و حالا قرار است مجلس به مونسان که پیش از این رئیس این سازمان بود برای نشستن بر صندلی این وزارت خانه تازه تاسیس رای اعتماد دهد.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا به همین بهانه تنها یکی از مواردی که در سازمان میراث فرهنگی در دوره مدیریت آقای مونسان رخ داد و تا امروز هم کسی به آن نپرداخته را مورد بررسی قرار می دهد تا وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه رای اعتماد به این سوال پاسخ دهد که آیا قصد دارد همچون ایامی که این مجموعه یک سازمان بود، بدون توجه به اصول و اعتقادات مردم مسلمان ایران بر این مجموعه مدیریت کند یا اینکه روال جدیدی را پیش روو خواهد داشت.

دانا ضمن عذر خواهی از خیل عظیم ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارات و همچنین عزاداران سید الشهدا (ع) برای روشن تر شدن موضوع، یک بی توجهی مشکوک و هتک حرمت به یک تکیه تاریخی را برای قضاوت افکار عمومی روایت می کند:

کرمانشاه نزدیک ترین استان ایران به کربلاست و دروازه کربلا نامیده می شود؛ همچنین به خاطر نزدیکی به کربلای معلی و پذیرایی از زائران عتبات عالیات، مراسمات ماه محرم و سوگواری سالار شهیدان علیه السلام در این استان به صورت ویژه ای برگزار می شود.

از دیرباز کرمانشاهی‌ها برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) ارج و قرب بسیاری قائل بودند؛ در این شهر شاهد بنای تکیه‌ها و حسینه‌هایی فاخر و زیبایی هستیم که خود به تنهایی نشان دهنده میزان ارادت مردم این خطه به سید و سالار شهیدان است.

یکی از همین تکایا که جلوه و شکوه خاصی دارد و معماری آن بی نظیر است تکیه «معاون الملک» است که از جمله مهمترین تکایای کرمانشان نیز محسوب می شود.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
کد مطلب: 430305
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی