۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زهک

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زهک
 
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زهک به ریاست مهندس اربابی فرماندار و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه میرشهرکی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زهک به بیان لزوم اجرای برنامه های مختلف کمیته های ده گانه اعضای ستاد اشاره کردند و خواستار همکاری و برنامه ریزی دقیق برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز توسط اعضا شدند تا نوروزی متفاوت تر برای حضور حداکثری گردشگران به شهرستان زهک و حوزه سیستان و استان رغم بخورد.
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان زهک اظهار داشت: موضوع سفر و گردشگری فرابخشی است و تشکیل و فعالیت ستاد اجرائی خدمات سفر تمرین و ممارست برای انجام کارگروهی در حوزه گردشگری می باشد و جایگاه این کارگروهی درایام نوروز بیشتر احساس می شود چرا که در این ایام با توجه به قرار داشتن در فصل پر رونق گردشگری داخلی و بین المللی، تقاضا برای سفر به حداکثر می رسد و ما باید تمام امکانات را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان بهتری باشیم.
وی افزود: برای ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی آمادگی کامل داریم، زیراهرآنچه میگوئیم را عملی میکنیم که ماحصل این موضوع فعال شدن حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال برای مردم خواهدبود.
میرشهرکی بیان داشت: باتوجه به اینکه دو عید مذهبی در ابتدا و انتهای تعطیلات نوروز ۹۸ (۲۹اسفند۹۷سالروزولادت امام علی (ع) و روز پدر، و نیمه فروردین نیز مقارن با عیدمبعث) است و تقارن این دو عید مذهبی با عید ملی نوروز، این انگیزه را ایجاد می کند که زمینه نشاط و شادابی اجتماعی را در جامعه بیش از پیش فراهم و با همراهی، همدلی و پایکار بودن همه اعضا می توانیم نوروزی شگفت انگیز را درشهرستان زهک تجربه کنیم که هم برای اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر و هم برای گردشگران و مسافران نوروزی خاطره انگیز و به یادماندنی باشد.
در ادامه جلسه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زهک به بیان دیدگاه های خود جهت بر طرف کردن مشکلات پرداختند و آمادگی خود را برای برپایی نوروزی شاد و به یاد ماندنی برای گردشگران اعلام نمودند،
در پایان این جلسه مهندس اربابی فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زهک، ضمن تشکر از اعضا جهت اعلام برنامه ها و مصوبات تاکید فرمودند تا همه اعضا با توان حداکثری و استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، خدماتی، رفاهی، امدادی و نظارتی خود برنامه ریزی دقیق در بهتر معرفی کردن ظرفیتهای تاریخی،فرهنگی وگردشگری شهرستان به گردشگران اقدام نموده و استقرار دستگاهها امدادی وخدماتی نیز در مکان های مشخص شده ازجمله چاه نیمه ها، دهانه غلامان، جنگل جزینک،روستای هدف گردشگری قلعه نو و... باشد.
رئیس ستاداجرائی خدمات سفر شهرستان زهک افزودند:محصولات وصنایع دستی بومی شهرستان زهک بایددرمسیرترددمسافران وگردشگران ارائه شودوطرح های گردشگری،زیبا سازی،تبلیغات، معرفی ظرفیتهای گردشگری وبرگزاری جشنواره های نوروزگاهی باحضورهمه اقوام درشهرستان زهک برگزارشود
کد مطلب: 430141
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی