۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

مرزهای استان سیستان و بلوچستان فرصتی جهت کمک به اقتصاد کشور است

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشورگفت:استان سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن مرزهای مشترک بین کشورهای افغانستان و پاکستان از پتانسیل و قابلیت های خوبی برای اقتصاد کشور از نظر صادرات کالا به شمار می آید.
مرزهای استان سیستان و بلوچستان فرصتی جهت کمک به اقتصاد کشور است

 به گزارش سفیر شرق ؛ جلال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پایانه و بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کرد.


معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در این بازدید گفت: هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند بررسی موانع و مشکلات موجود در حوزه سازمان تعزیرات حکومتی استان و کشور می باشد.


وی افزود: استان سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن مرزهای مشترک بین کشورهای افغانستان و پاکستان از پتانسیل و قابلیت های خوبی برای اقتصاد کشور از نظر صادرات کالا به شمار می آید.


معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان داشت: جهت تسهیل در امر مشکلات ساکنین و مرزنشینان استان مواقعی که نیاز به هماهنگی با دیگر سازمان های مرتبط باشد با همکاری سایر دستگاهای اجرایی استان برای مرزنشینان اقدام خواهد شد.


وی اظهار کرد: در حوزه تعزیرات حکومتی و دیگر سازمان های جهت روان سازی در امور صادارت و واردات کالا نیازمند به بازبینی و روان سازی می باشد، همچنین در حوزه مرزنشینان جهت تسهیل مردم باید یک روان سازی اجرایی صورت گیرد.


انصاری تصریح کرد: هماهنگی و تعامل دستگاهایی اجرایی استان هر اندازه بیشتر باشد، باعث کمک به اقتصاد کشور و کسانی که در نزدیکی مرز زندگی می کنند خواهد شد.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: کار سازمان تعزیرات حکومتی در هر نقطه از کشور کنترل و مواظبت در حوزه های مختلف است، و وجود سازمان تعزیرات حکومتی در مناطق مرزی و آزاد کشور می تواند به گمرک و دیگر دستگاهای اجرایی جهت کنترل، مراقبت ، پیشگیری و برخورد با متخلفان قاچاق کالا و ارز کمک کند.


وی اظهار داشت: برخورد با متخلفان قاچاق کالا و ارز یکی از منویات مقام معظم رهبری و یکی از سیاست های همه دستگاهای قضایی کشور می باشد.

 

انتهای پیام

کد مطلب: 429869
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی