۰
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۴
فرمانده انتظامی زهک:

دستگیری عامل تیر اندازی در زهک

آیت الله قره گوزلو گفت: فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندی در شهرستان زهک موجبات رعب و وحشت مردم را فراهم کرده بود ، در اقدام ضربتی توسط پلیس دستگیر شد.
دستگیری عامل تیر اندازی در زهک
سرهنگ آیت الله قره گوزلو در گفتگو با خبرنگار سفیر شرق بیان کرد: یکم آذرماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیر اندازی در یکی از روستاهای شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان و متواری شدن عامل آن، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضایی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران انتظامی مشخص شد، عامل این تیر اندازی پس از این اقدام مجرمانه متواری می شود که شناسایی و دستگیری او از همان وقوع جرم به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: با عنایت به اظهارات شاکی و حاضرین در صحنه، با تحقیقات تکمیلی ماموران، روز گذشته مخفیگاه عامل متواری را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و از مخفیگاه وی سلاح به کار گیری شده در تیر اندازی نیز کشف شد.

سرهنگ قره گوزلو با بیان اینکه علت تیر اندازی اختلاف قبلی متهم با شاکی بوده، عنوان داشت: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430515
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی