۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵

پایان کار شرور سابقه دار در زهک

فرمانده انتظامی زهک گفت: متهم سابقه دار و عامل شرارت های سریالی در عملیات ضربتی دستگیر شد.
پایان کار شرور سابقه دار در زهک
به گزارش سفیر شرق؛ سرهنگ ستاد آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک در گفت وگو با سفیر شرق بیان کرد: با اعلام گزارش های متعدد مردمی مبنی بر شرارت های سریالی و ایجاد ناامنی، از جمله قدرت نمایی با سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه، گروگانگیری و ... توسط فردی سابقه دار در سطح شهرستان زهک، بررسی موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با یک سری تحقیقات گسترده دریافتند که این متهم تحت تعقیب قصد فرار به یکی از استان های شمالی کشور را دارد که در نهایت با رصد اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات تخصصی در یک عملیات غافل گیرانه و ضربتی او را در حین فرار از استان در ایست و بازرسی میل نادر شهرستان نیمروز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک اظهار داشت: سرپیچی و تمرد از قانون‌، ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه منجر به جرح شهروندان، قدرت نمایی با سلاح گرم، گروگانگیری و ایجاد رعب و وحشت عمومی از جمله سوابق این متهم است که در دستگاه های قضایی و امنیتی شهرستان به ثبت رسیده است.

سرهنگ ستاد آیت االله قره گوزلو با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردم  را فراهم کند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430503
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی