۰
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱

نجات تمساح از مرگ + تصاویر

رئیس حفاظت محیط زیست نیکشهر گفت: تمساح اسیر شده در گل و لای به همت محیط بانان و همیاران محیط زیست این شهرستان نجات یافت.
نجات تمساح از مرگ + تصاویر
به گزارش سفیر شرق؛ خداوردی اونق رئیس حفاظت محیط زیست نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یک سرتمساح که با دور شدن از برکه زیستگاهش به گودال آب افتاده بود توسط محیط بانان و همیاران محیط زیست شهرستان نیکشهر زنده گیری، به برکه زیستگاهش حمل و در آنجا رها سازی شد.
نجات تمساح از مرگ + تصاویر
اونق افزود: تمساح پوزه کوتاه (گاندو)‌ها علاقه به جابه جایی ازبرکه به برکه دیگر دارند از محل زیست خود خارج می‌شوند و در آب‌های اطراف  به گشت و گذار می‌پردازند.
وی ادامه داد:در همین راستا یک سر تمساح که با دور شدن از زیستگاهش به اولین گودال آب کنار روستای حاجی آباد قصرقند از توابع نیکشهر پناه برده و در آن به دام افتاده بود.
نجات تمساح از مرگ + تصاویر
وی ادامه داد: این تمساح اسیر توسط محیط بانان و همیاران محیط زیست شهرستان نیکشهر زنده گیری و به محل رودخانه کاجو (زیستگاهش) حمل و در آنجا رها سازی شد.
 
انتهای پیام/پ
کد مطلب: 429921
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی