۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
مدیر اجرایی هیات رزمندگان زهک خبر داد؛

‍ پیشرفت 50 درصدی ساخت المان شهدای گمنام زهک

مدیر اجرایی هیات رزمندگان شهرستان زهک گفت: المان شهدای گمنام زهک با همکاری ادارات این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
‍ پیشرفت 50 درصدی ساخت المان شهدای گمنام زهک
حسین ریکی در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: بازسازی المان شهدای گمنام زهک با پیگیری فرماندار این شهرستان پس از چند سال وقفه در نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است. مدیر اجرایی هیات رزمندگان شهرستان زهک بیان کرد: فازهای اجرایی این پروژه شامل نما کاری ، کاشی کاری و فضا سازی است. ریکی افزود: در ساخت این پروژه فرماندهی تیپ علی اکبر (ع) و سپاه زهک ،فرمانداری و روسای ادارات صنعت معدن و تجارت، سهیم بوده اند. وی همچنین تصریح کرد: این پروژه یک وحدت بین ادارات و نهاد های انقلابی ایجاد وبا سرمایه مردمی و با عنایت شهدا در حال انجام است که جهت تکمیل این پروژه همچنان نیاز به مساعدت مالی از سوی خیرین می باشد. مدیر اجرایی هیات رزمندگان شهرستان زهک گفت: علاقمندان می توانند جهت سهم بردن در این کار خیر به آدرس دفترهیات رزمندگان اسلام شهرستان زهک واقع در مجتمع سردار شهید عالی اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.
کد مطلب: 429882
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی