۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
رئیس جهاد کشاورزی هیرمند:

فعالیت 65 گلخانه در شهرستان هیرمند/7 هزار کیسه کود شیمیایی آماده تحویل به کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هیرمند گفت: بذر های مورد نیاز کشاورزان توسط اداره جهاد کشاورزی هیرمند تامین شده و بیش از هفت هزار کیسه کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان خریداری، و آماده تحویل است.
ل
ل
حبیب رستمی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: با توجه به سطح پایین آب موجود در چاه نیمه ها و به دلیل اینکه شهرستان هیرمند در شیب بالا قرار گرفته است به همین دلیل به این شهرستان سهمیه آب از چاه نیمه ها اختصاص نگرفته است.

وی افزود: تا اکنون حدود سه هزار هکتار از اراضی شهرستان هیرمند از طریق چاهک های آب به کشت انواع محصولات مانند گندم، جو، سیر و غیره اختصاص یافته است، همچنین تعداد 65 واحد گلخانه به زیر کشت محصولات گلخانه ای رفته که کار برداشت آنها از اواخر مهر ماه آغاز شده است.

رستمی بیان داشت: بذر های مورد نیاز کشاورزان توسط اداره جهاد کشاورزی هیرمند تامین شده و بیش از هفت هزار کیسه کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان خریداری، و آماده تحویل است.

وی  با بیان اینکه لایه روبی انهار درجه سه و چهار شهرستان در حال انجام است،اظهار داشت: بیش از 24 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان توسط کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شناسایی و در سیستم به ثبت رسیده است، و تعداد 30 دستگاه تراکتور و هفت دستگاه کمباین به کشاورزان منطقه اختصاص داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هیرمند گفت: تعداد صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی  در شهرستان هیرمند به 22 عدد رسیده است.
 
/انتهای پیامو.ش
کد مطلب: 429625
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی