۰
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

محکومیت میلیاردی قاچاقچی شتر در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: متخلف حمل ۶۱ نفر شتر قاچاق در شهرستان سراوان علاوه بر ضبط شترهای مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
سرپرست تعزیرات حکومتی 
سرپرست تعزیرات حکومتی 
به گزارش  ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، محمدحسین اشرفی اظهار داشت: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان سراوان با توجه به اخبار واصله و در راستای مبارزه با قاچاق احشام تعداد 61 نفر شتر مشکوک به قاچاق را کشف و پرونده را جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان استعلام در مورد سوابق بهداشتی، احراز قاچاق و ارزش‌گذاری صورت گرفت و مجوز تحویل دام‌های مشکوک به قاچاق به اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز صادر شد.
وی بیان کرد: شعبه صادر کننده رأی پس از بررسی لازم طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مستندات موجود در پرونده و نحوه کشف و اظهارات متهم، تخلف مباشرت در قاچاق کالا را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط شترهای مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و 145 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429347
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی