۰
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵

اقامه نماز عید سعید قربان در شهرستان هیرمند

نماز عید سعید قربان امروز با حضور حداکثری مردم مومن و خدای جوی شهرستان هیرمند در مصلی سید الشهداء به امامت حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند، اقامه شد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ نماز عید سعید قربان امروز با حضور حداکثری مردم مومن و خدای جوی شهرستان هیرمند در مصلی سید الشهداء به امامت حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند، اقامه شد.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت: در این روز همه ی مسلمانان دعا کنند تا در مسیر امن الهی قرار گیرند.
وی افزود: امروز مسلمانان سراسر جهان مورد ظلم استکبار جهانی قرار گرفته اند، در بسیاری از کشورهای اسلامی جنگ و نزاع بی داد می کند و دلیل آن اقدامات ظالمانه استکبار جهانی است.
حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: در چنین روزی به دلیل بی کفایتی آل سعود در اداره خانه امن الهی بسیاری از حجاج ایرانی در حرم امن الهی به شهادت رسیدند.
وی بیان داشت: به امید روزی که حرم امن الهی از دستان ننگین آل سعود رهایی یابد و در دست مسلمانان واقعی که دینشان اسلام ناب محمدی است قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: اگر همه مسلمانان اتحاد خود را جهت نابودی استکبار جهانی حفظ کنند، قطعا می توانند این قدرت پوشالی را از بین ببرند و اسلام را بار دیگر در جهان سربلند سازند.
خطیب جمعه هیرمند اذعان داشت: امروز خبرهای خوشی از سوریه و عراق به گوش می رسد، پیروزی های بی وقفه سربازان اسلام در این کشورها باعث شده است تا داعش به ذلت و خاری دچار شود، البته این پیروزی ها ثمره جان فشانی های شهدایی همانند شهید حججی ها است.
وی بیان داشت: شهادت شهید محسن حججی شور بزرگی در جهان به پا کرد، و فردا مراسم تشییع جنازه این شهید بزرگوار نیز در کشور شور دیگر به پا خواهد کرد.
 
 
 


 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428617
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی