۰
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح كلينيك بخش خصوص دامپزشكي در شهرستان زهك

به مناسبت هقته دولت كلينيك بخش خصوص دامپزشكي در شهرستان زهك افتتاح شد.
ی
ی
علی رافع شیخی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند: با هدف كاهش مراجعات دامداران شهرستان زهك به شهرستان هاي همجوار و به منظور پيگيري امورات درماني دام و طيور در حوزه شهرستان زهک كلينيك دامپزشكي  زهك  در هفته دولت  با حضور مسولين محلي،ائمه جماعات وريش سفيدان  منطقه  افتتاح شد.
وی افزود: با توجه به  جمعيت قابل  ملاحظه دام در شهرستان ارائه  خدمات بهداشتي يكپارچه و متمركز از اهميت ويژه  اي برخوردار است .
رافع شیخی بیان داشت: در بحث اشتغال زايي با شروع به كار اين كلينيك براي به سي نفر به طور مستقيم و غير مستقيم اشتغال زايي شده است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک خاطر نشان کرد: راه اندازی کلینیک دامپزشکی در شهرستان زهک باعث سهولت درامر رفت و آمد دامداران و همچنین جلوگیری از هزینه های اضافی آنها برای مراجعه به شهرستان زابل شده است.
وی گفت: این کلینیک تمامی خدمات پزشکی را به دامداران ارائه خواهد کرد؛ و زمینه اشتغال را برای برخی از دامداران در این شهرستان فراهم کرده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428584
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی