۰
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
فرمانده انتظامی ایرانشهر عنوان کرد

 دستگیری ۲۲ سارق ودر شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و قانون‌گریزان و دستگیری ۱۸ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
41554
41554
به گزارش ندای هیرمند به نقل از سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت موفق به دستگیری 22 سارق شدند که این متهمان به 18 فقره سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در این راستا یک باند بزرگ سارقان مسلح و به عنف نیز شناسایی و 2 نفر از اعضای این باند از جمله سرکرده باند دستگیر شدند که به 94 فقره انواع سرقت مسلحانه از منزل، مغازه، موتور سیکلت و سرقت مسلحانه گوشی همراه اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در این طرح که به مدت یک هفته اجرا شد انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد و 770 میلیون ریال، 6 هزار لیتر سوخت خارج از چرخه قانونی توزیع و بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر، توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف و در این زمینه 4 قاچاقچی موادمخدر و 7 نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند. 
جلیلیان بیان کرد: از دیگر دستاورد های این طرح توقیف 5 دستگاه خودرو و 22 دستگاه موتورسیکلت متخلف که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند. با همکاری شهروندان همه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به کسی نخواهند داد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428420
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی