۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶

تجلیل از فعالان صنایع دستی در ایرانشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: فعالان صنایع دستی در این شهرستان تجلیل شدند.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند، عبدالحمید خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در روزهای پایانی هفته صنایع دستی، از پیشکسوتان و صنعتگران فعال صنایع دستی شهرستان ایرانشهر تجلیل به عمل آمد.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر افزود: در حوزه صنایع دستی اداره میراث فرهنگی شهرستان ایرانشهر با حضور خانه به خانه و با ابلاغ سلام مدیرکل و تبریک هفته صنایع دستی از پیشکسوتان صنایع دستی با لوح تقدیر تجلیل شد.
این مسئول ادامه داد: با حضور در منزل پیشکسوت سوزن دوزی مهربی بی مبارکی کسب گواهینامه درجه یک هنری در رشته سوزن دوزی را که معادل مدرک دکتراست به وی تقدیم شد.
وی گفت: همچنین با حضور در منزل مه جان زردکوهی از صنعتگران باسابقه و فعال نمایشگاهی و با حضور در منزل سمیه ایرندگانی صنعتگران جوان و فعال سوزن دوز میراث فرهنگی و کارآفرین برتر سال 95 شهرستان ایرانشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل و از پدر بیمار وی نیز عیادت به عمل آمد.
گفتنی است؛ که در سال 95 با پیگیری های به عمل آمده توسط معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه شهرستان ایرانشهر علاوه بر خانم مهربی بی مبارکی خانمها شهناز خلیلی ایرندگان و زینب نوروزی حائز گواهینامه درجه یک هنری در رشته سوزن دوزی شده اند که در فرصتی مقتضی از آنان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/75009
کد مطلب: 427594
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی