۰
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان هیرمند:

مدافعین حرم یادگاران نسل طلایی جبهه های جنگ هستند

مهدی حدادی گفت: امروزه خانواده های شهداء می توانند در راستای فرهنگ رشادت و شهادت موثر واقع شوند و با بیان خاطرات شهداء جوانان را به همان فرهنگ زیبا و اسلامی نزدیک کنند.
ج
ج
به گزارش ندای هیرمند؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه بخشدار قرقری از خانواده های شهید شمال شهرستان دیدار به عمل آوردند.
در این دیدار مهدی حدادی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هیرمند خانواده شهداء را میراثی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروزه نعمت آرامش و امنیت را مدیون شهداء و جانبازان دفاع مقدس هستیم.
وی افزود: امروزه نیز خانواده هایی از نسل طلایی جنگ تحمیلی به یادگار مانده اند که از جان فرزندانشان می گذرند و  با اعزام به مناطق سوریه و عراق در راستای دفاع از مرزهای میهن جان را فدا می کنند.
حدادی تصریح کرد: امروزه خانواده های شهداء می توانند در راستای فرهنگ رشادت و شهادت موثر واقع شوند و با بیان خاطرات شهداء جوانان را به همان فرهنگ زیبا و اسلامی نزدیک کنند.
اردشیر ارباب زهی بخدشار بخش قرقری شهرستان هیرمن نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سرکشی از خانواده شهداء کوچکترین وظیفه هر یک از مسئولین است.
وی افزود: امروزه هر مسئولی که به جایگاهی در این نظام رسیده است خود را باید مدیون خون شداء و رشادت آنها در جبهه های دفاع مقدس بداند.
 
 


 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 427318
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی