۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱

قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند

فینال مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل جام سلامت بین تیم های والیبال شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای هامون و هیرمند برگزار شد .
ش
ش
به گزارش ندای هیرمند، فینال مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل جام سلامت بین تیم های والیبال شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای هامون و هیرمند برگزار شد .
در این دوره از بازیها تعداد هشت تیم از حوزه های مختلف به صورت دوره ای از بهمن 1395 به رقابت پرداختند ،که دو تیم والیبال شهرستانهای هیرمند و هامون  بر تمامی رقبای خود پیروز شدند، و بازی فی مابین سرنوشت تیم قهرمان را مشخص نمود .
در این بازی تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند با ارائه یک بازی منسجم ، هماهنگ و زیبا با نتیجه 3 بر 1 بر رقیب خود تیم شبکه بهداشت و درمان هامون غلبه کرد، و با این پیروزی مقام قهرمانی را کسب نمود و تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون نیز با قبول شکست به مقام دومی رسید .
و در این دوره از مسابقات تیم فوریتهای پزشکی مقام سوم را از آن خود کرد، و تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک نیز تیم اخلاق این دوره از بازیها شد. 
اجرای مسابقه و قرعه کشی با اهدا جوایز به تماشاگران ، هنرنمایی گروه باستانی و موسیقی محلی از سایر برنامه های اختتامیه این مسابقات بود .
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند.
 


انتهای پیام/
کد مطلب: 427071
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی