۰
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
یادداشت/امیر فرزادی

کشت محصولی با طعم هندوانه ابوجهل در سرزمینهای اسلامی

امرو زو حتی دیروز هرگز فلسطین برای سران کشورهای اسلامی علی الخصوص سران عرب مورددغدغه نبوده و احتمال زیاد در آینده هم نخواهد بود.پریشانی احوال مسلمین واحساس حقارت آنان امروز درد لاعلاجی شده است.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ اشغال افغانستان توسط رژیم کمونیستی اتحادجماهیر شوروی و متعاقب آن سرازیر شدن نیروهای اسلامی درقالب دسته های مختلف برای مقابله با اشغالگران ،این فرصت را برای مثلث شوم استعمار،استکبار و صهیونیست فراهم آورد تا با غفلت سران مرتجع منطقه و مزدوران اجیر شده خودشان انحرافی را درمجاهدت جهادگرانی که به زعم خود مقدس جهادمیکردند،ایجادکنند و بذ رتفرقه و انشقاق را در بین جامعه اسلامی کاشته و به رشد و نموش بپردازند.
آنچه از اشغال افغانستان بدست آمد پیدایش تروریسم سازماندهی شده بود که حوادث دردناک بیش ازدودهه درجامعه اسلامی رقم زد و باختر تا خاوردنیارا آزرد! البته معماران این بنای شیطانی خوب میدانند از چه مصالحی برای ساخت آن استفاده کرده اند!! خوب میدانند چه کرده اند!! وضع اسفناک کشورهای اسلامی را بنگریم آنوقت متوجه اصل ماجرا میشویم
امرو زو حتی دیروز هرگز فلسطین برای سران کشورهای اسلامی علی الخصوص سران عرب مورددغدغه نبوده و احتمال زیاد در آینده هم نخواهد بود.پریشانی احوال مسلمین واحساس حقارت آنان امروز درد لاعلاجی شده است.
ازمیانمار ، کشمیر ، عراق ، سوریه و یمن..گرفته تاشاخ افریقا تحت اسم اسلام میکشند وغارت میکنند. با الله اکبر گفتن سرمی برند و از منابر مساجد مسابقه تخریب مذاهب اسلامی رااجرامیکنند آنوقت است که شیعه انگلیسی وتسنن امریکایی در یک سنگر بر علیه اسلام ناب محمدی (ص) شمشیررا ازروبسته اند!!
 ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم تشکیل داده اند تازیربناهای چندکشوراسلامی راباخاک یکسان کنند!!درتلاشند تا ایران انقلابی آسیب ببیند وجبهه مقاومت دست ازحمایت دین بردارد یا اینکه ضعیف شود!!رفت و آمدهای اخیر بین ریاض و واشنگتن وآنکارا و ژست های منطقه ایی این شیاطین زمان ،،بیش ازپیش اتحاد آنان را برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی بر ملاساخته است!
حال متوجه میشویم که آن اشغال چهاردهه پیش چرا صورت گرفت....زیرا از متن آن القاعده و طالبان و داعش و جبهه النصره و بوکوحرام با صدها پرچم ونشانه بالا آمدند و همه ادعای جهادنمودند!!! جهادی که بر عم راسراییل اضافه می کند و سرانه انسانی ومالی مسلمین را ببادمیدهد!!
 
یادداشت: امیر فرزادی
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 426892
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی