۰
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
در جلسه ستاد نوروزی شهرستان هیرمند مطرح شد؛

شهرستان هیرمند پتانسیل بالایی در زمینه جذب گردشگر دارد/هدف ستاد تسهیلات نوروزی رضایتمندی گردشگران است

پیری گفت:شهرداری دوست محمد نسبت به تهیه سفره هفت سین در میدان ورودی شهر و همچنین نسبت به خط کشی و ترمیم آسفالت خیابان هایی که دچار آسیب شده است در اسرع وقت اقدام نماید.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ جلسه ستاد نوروزی با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی  هیرمند ،در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.
در این جلسه محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند با بیان این که این شهرستان پتانسیل بسیار خوبی در زمینه جذب گردشگر را دارد گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام تعطیلات نوروزی سال 1396 کلیه اعضای تسهیلات نوروزی نسبت به اسقرار تجهیزات و امکانات مربوط به خدمات دهی به مسافرین نوروزی را در جاده های مواصلاتی به این شهرستان اقدام نمایند.
 
وی مهمترین هدف ستاد تسهیلات نوروزی را رضایتمندی میهمان های و گردشگران دانست و افزود: اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان نسبت به تهیه بروشور و راهنما ویژه مسافرین نوروزی اقدام و تا تاریخ 25 اسفند برشور آماده تا در تعطیلات با هماهنگی هلال احمر به مسافرین ارائه گردد.
فرماندار شهرستان هیرمند همچنین در خصوص زیبا سازی میداین مرکز شهرستان تصریح کرد: شهرداری دوست محمد نسبت به تهیه سفره هفت سین در میدان ورودی شهر و همچنین نسبت به خط کشی خیابان ها و ترمیم آسفالت خیابان هایی که دچار آسیب شده است در اسرع وقت اقدام نماید.
پیری گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری دوستمحمد نسبت به پیگیری و راه اندازی المان شهدای گمنان شهرستان تا قبل از تحویل سال نو اقدام نماید لذا جهت ایجاد سفره هفت سین در سال نو به گونه ای برنامه ریزی گردد تا در لحظه تحویل سال جدید ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم مراسمی در مزار شهدای گمنام داشته باشیم.
فرماندار هیرمند بیان داشت: اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نیز لیست نانوایی های کشیک ایام تعطیلات نوروزی را تا تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری تهیه و به منظور درج در برشور معرفی شهرستان به اداره میراث فرهنگی،صتایع دستی و گردشگری شهرستان ارائه و یک برگ از لیست مربوطه به فرمانداری ارسال گرداند.
پیری همچنین خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان در طول شبانه روز ایام تعطیلات نوروزی با استقرار اکیپ پزشکی متخصص نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و مسافرین نوروزی اقدام نماید.
وی گفت : اداره آموزش و پرورش شهرستان هیرمند یکی از مدارس را به عنوان محلی برای اسکان نوروزی در مرکز این شهرستان با شماره تلفن به اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تا تاریخ 15 اسفند سال جاری معرفی و محل آن را از طریق نصب پلاکارد در مسیرهای مواصلاتی به این شهرستان اطلاع رسانی نماید.
پیری اظهار کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان هر چه سریعتر نسبت به  تعیین یک محل برای توزیع میوه مورد نیاز شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی اقدام و اداره صنعت و معدن و تجارت با نظارت کامل بر توزیع نسبت به جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از گران فروشی و کم فروشی اقدام نماید.
پیری با بیان اینکه شمال شهرستان هیرمند به دلیل پوشش گیاهی و دریاچه هامون بیشترین فرصت را برای جذب گردشگر را دارد گفت: بخشداری قرقری نسبت به اطلاع رسانی به دهیاری روتای اربابی جهت آماده سازی کمپین گردشگری تخت عدالت به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در اسرع وقت اقدام نماید.
وی گفت: بخشداری های شهرستان نسبت به تعیین محل هایی برای عرضه محصولات صنایع دستی و روستاییان با همکاری و هماهنگی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در محور های مواصلاتی شهرستان  و غرفه های ایجاد شده در شهر سوخته و چاهنیمه ، کوه خواجه با هماهنگی های شهرستان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار هیرمند تصریح کرد: پایانه مرزی میلک نسبت به آماده سازی محیط پایانه مرزی و سالن های ترانزیت و ارائه خدمات مناسب و زیبا سازی محوطه پایانه جهت بازدید مسافران و گردشگران نوروزی اقدام نمایند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426587
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی