۰
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۶
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد؛

ناگفته هایی از تلاش برخی دست اندرکاران فتنه 88 برای تشدید تحریم ها علیه ایران

شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همین عنصر به همراه فردی که یکی از متهمین دستگاه قضایی هم است با پیگیری هایی در خارج از کشور تلاش کردند تا خارجی ها را در مورد 5+1 اغنا کنند تا با تشدید تحریم علیه جمهوری اسلامی فشاری را به کشور در رابطه با تحریم های اقتصادی وارد کنند و به این وسیله بتوانند نظام را مجبور به پذیرش شرایط فتنه گران بکنند.
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند؛ حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو باآرمان کرمان در رابطه با نقش فتنه در ایجاد تحریم‎های جدید علیه ایران اظهار کرد: یکی از حامیان موسوی که همان نیک آهنگ کوثر و کاریکاتوریست نشریات زنجیره ای جنبش سبز است در همان مقطع با کمک یکی از عناصری که در این قضیه پرونده اش هنوز مفتوح است با دریافت 90میلیون تومان سایتی را سازمان دهی می کرد.
ترقی افزود: همین عنصر به همراه فردی که یکی از متهمین دستگاه قضایی هم است با پیگیری هایی در خارج از کشور تلاش کردند تا خارجی ها را در مورد 5+1 اغنا کنند تا با تشدید تحریم علیه جمهوری اسلامی فشاری را به کشور در رابطه با تحریم های اقتصادی وارد کنند و به این وسیله بتوانند نظام را مجبور به پذیرش شرایط فتنه گران بکنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه  ابراز کرد: در همین رابطه باراک اوباما از ابتدای ریاست جمهوری خود روی اعمال قدرت اقتصادی در شرایط اضطراری بین المللی به عنوان یک پروژه علیه جمهوری اسلامی عمل و تمدید قانون جامع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را یکی از علل حمایت از فتنه گران تلقی کرد.
ترقی در ادامه تشریح کرد: مجموعه این اسناد و مدارکی که وجود دارد و متاسفانه به این اسناد و مدارک در مورد فردی که در دستور قضایی پرونده دارد یعنی (م.ه) هنوز رسیدگی نشده است که نشان می دهد این افراد با همکاری آمریکا تلاش کردند که تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش بدهند و فشار را بر نظام وارد کنند تا بتوانند به اهداف خودشان در رابطه با فتنه دست پیدا کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جریان های داخلی که در فتنه نقش مهمی را ایفا می کردند در قالب جنبش سبز، جبهه مشارکت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و نهضت آزادی و گروه های اپوزیسیون خارج از کشور به ویژه سلطنت طلب ها و عواملی از منافقین بودند که این موارد در دستگیری ها مشخص شد علاوه بر آن برخی از عوامل سفارت های خارجی هم در میان اغتشاش گران به عنوان محرک و گزارش دهنده دیده می شدند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426106
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی