۰
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تصاویری از مناطق تازه آزاد شده در شرق «حلب»

تروریست‌های تکفیری درمدت بیش از چهار سالی که محله‌های شرقی حلب را در اشغال داشتند، جنایات فراوانی مرتکب شدند،‌اما ارتش سوریه توانست پس از عملیات گسترده و تمام‌ عیار، این مناطق را از اشغال آزاد و ضربه مهلکی به اردوگاه تروریسم تکفیری وحامیانش وارد کند.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند ؛ به نقل از فتحی نظام، خبرنگار خبرگزاری تسنیم، حلب:  تروریست‌های باقی‌مانده در محله‌های شرقی حلب در اولین گام در پنج نوبت به همراه اطرافیان خود از این محله‌ها خارج شدند تا به شهر ادلب مقر  اصلی اردوگاه تکفیری‌ها بروند تا تعداد کسانی که تا روز جمعه اخراج شدند به حدود 9 هزار نفر از جمله 4500 فرد مسلح برسد که در میان شماری از سرکردگان خارجی  تروریست‌ها از ملیت‌های مختلف هم حضور داشتند.

تروریست‌های تکفیری در مدت بیش از چهار سالی که محله‌های شرقی را در اشغال داشتند، جنایات فراوانی مرتکب شدند و حالا این کودک سوری پس از سرکوب تروریست‌ها بر سر قبر یکی از نزدیکانش حاضر شده است.

کودکان سوری حالا دیگر با خیال راحت می‌توانند در شرق حلب بازی کنند،‌آن هم در سایه ویرانی‌هایی که گروه‌های تروریستی در دوران اشغال این مناطق به بار آورده بودند.

تخلیه گروه‌های تروریستی از شرق حلب، تروریست‌ها در آخرین مرحله به تمام تعهدات خود پشت پا زدند و ارتش سوریه هم اجازه نداد در سایه عهد‌شکنی تروریست‌ها، عملیات اخراج تکمیل شود.

غیرنظامیانی که بیش از چهار سال به خاطر حضور گروه‌های تروریستی از خانه و کاشانه خود آواره شده بودند، اکنون در حالی به خانه‌های خود بازگشته‌اند که این مکان به خاطر اقدامات تکفیری‌ها ویران شده است.

کودک سوری از ویرانه‌های منزلشان با رفتن تروریست‌های تکفیری نفس راحتی می‌کشد و با آزاد شدن سرزمینش امیدوار است هر چه زودتر این منازل بازسازی شود و همانند دوران پیش از حضور تروریست‌ها پویایی و نشاط به شهر بازگردد.

با اخراج تروریست‌های تکفیری از شرق حلب، کودکان سوری در خانه‌های ویران شده با دیدن تروریست‌هایی که در حال رانده شدن از شهرشان هستند، نفس راحتی می‌کشند، برخی خبرنگاران هم از این ساختمان در حال عکس گرفتن از روند خروج افراد مسلح هستند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426017
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی