۰
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
در بازدید از منزل دهمرده معلول جسمی عنوان شد؛

مبلغ ماهیانه ای در اختیار خانواده دهمرده قرار میگیرد/خیرین نیکوکار خانواده دهمرده را از یاد نبرند

اردشیر ارباب زهی بخشدار بخش قرقری گفت : لیست مشکلات این خانواده تهیه شده و کمبودات و مشکلات ابتدایی آنها تا حد امکان رفع گردیده است و مشکلات بزرگتر آنان از قبیل مایحتاج یک زندگی همکاری فرمانداری و خیرین را میطلبد.
ش
ش
به گزارش ندای هیرمند؛ اردشیر ارباب زهی بخشدار قرقری به همراه دهیار این بخش از حسین دهمرده معلول جسمی و کم بضاعت روستای خمک دیدار کرد.

در این دیدار بخشدار بخش قرقری گفت : کمک به همنوع از جمله وظایفی است که مردم و مسئولین باید آن را مهم دانسته و به آن عمل کنند.

وی گفت : در این بازدید لیست مشکلات این خانواده تهیه شده و کمبودات و مشکلات ابتدایی آنها تا حد امکان رفع گردیده است و مشکلات بزرگتر آنان از قبیل مایحتاج یک زندگی  همکاری فرمانداری و خیرین را میطلبد.

ارباب زهی بیان داشت: مبلغ ماهیانه ای در اختیار خانواده دهمرده قرار خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات زیاد این خانواده بهبود پیدا کند.

بخشدار قرقری یاد آور شد: استان سیستان و بلوچستان از جمله استان های محروم کشور است که آمار فقر در آن بسیار بالاست.

گفتنی است که خانواده حسین دهمرده در روستای خمک شهرستان هیرمند زندگی میکنند که وضعیت زندگی آنان بسیار دشوار بوده و نیاز جدی به کمک خیرین و افراد نیکوکار را دارند.
 

 

 
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 425620

امیرفرزادی
Iran, Islamic Republic of
این توفیق رابه برادرعزیزم دهمرده تبریک عرض میکنم ومفتخریم به این کسب مقام .ضمنا پیشاپیش روزخبرنگار به زحمت کشان عرصه خبر برادران دهمرده مرعشی شهرکی وصفرزایی ودوستان روابط عمومی ادارات مبارکباد.
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی