۰
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

تشکر مردم شهرستان هیرمند از تامین امنیت در دهه اول محرم

دهه اول محرم در حالی به پایان رسید که عزاداران حسینی همانند هر سال در کمال آرامش به عزاداری پرداختند.
عاشورای 95
عاشورای 95
به گزارش ندای هیرمند؛دهه اول  محرم سال 1395 نیز در جای جای ایران اسلامی با شکوه و افتخار خاصی برگزار شد و مردم سرتاسر میهن اسلامی در قالب سینه زنی و زنجیر زنی به عزاداری پرداختند.
در شهرستان هیرمند نیز این دهه با شور و هیجان خاصی دنبال شد و مردم خدا جوی و دوستدار اهل بیت این شهرستان این ایام را با عزاداری به پایان رساندند.
امنیت مهمترین مسئله ای است که در این ایام مورد توجه قرار می گیرد که در روز تاسوعا و عاشورای حسینی که هیئت های سینه زنی به خیابان ها می آیند تامین امنیت به نحو احسنت انجام شد.
سعید مختاری یکی از سینه زنان حسینی در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: امنیت هر ساله در این شهرستان بسیار عالی صورت می گیرد و هیچگاه تا کنون با تدابیر سپاه و نیروی انتظامی که در تامین امنیت به کار میگیرند اتفاق خاصی رخ نداده است.
وی گفت : تشکر ویژه ای از مسئولینی که تامین امنیت را بر عهده داشتند داریم تا با درایت آنان عزاداران با خیالی آسوده به عزاداری پرداختند.
 

 

انتهای پیام/
کد مطلب: 425399
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی