۰
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

غبار روبی مزار شهداء و دیدار با خانواده شهید/حدادی: امنیت،بستر پیشرفت علمی را فراهم می کند

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام با حضور مسئولین و فرماندهی وپرسنل انتظامی شهرستان برگزار شد.
ی
ی
به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام با حضور مسئولین و فرماندهی وپرسنل انتظامی شهرستان برگزار شد.
در ادامه این برنامه  از خانواده شهید معزز سالارزایی از شهدای انتظامی در منزل دیدار و دلجویی و با اهدای هدایایی از وی تجلیل گردید.
 در این دیدار مهدی حدادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان هیرمند ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای انتظامی  گفت : نعمت امنیت بستر تلاش و پیشرفت علمی، فرهنگی، عمرانی واجتماعی است که ثمره تلاش و مجاهدت مداوم نیروهای نظامی و انتظامی است.
سرهنگ حیدرعلی کیخایی مقدم نیز در این دیدار بیان داشت : خانواده معزز شهدا رسرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دعای آنان برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند محافظ و نگه دار نیروی های خدمت گزار باشد.
 در پایان این مراسم ازمادر محترم شهید سالار زهی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جانب فرمانداری و منطقه انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.
 

 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425365
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی