۰
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶

اعزام ۹۴ دانش آموز شهرستان هیرمند به مناطق عملیاتی جنوب

به مدت پنج روز تعداد 94 دانش آموز دختر مدارس شهرستان هیرمند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ در راستای آشنا شدن دانش آموزان مناطق جنگی و همچنین رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد 94 دانش آموز دختر به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: حضور در مناطق جنگی جنوب کشور توفیقی است که امروزه نصیب دانش آموزان این کاروان گردیده تا از نزدیک وضعیت این مناطق را مشاهده نمایند.
وی افزود: این  سفر یک حساب ویژه و خاصی دارد زیرا که همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء(ع) راهی مناطق پاک و مطهر جبهه خواهند شد.
فرماندار هیرمند بیان داشت: خاک این مناطق به علت ریخته شدن خون هزاران شهید و همچنین رشادت های آنان در جبهه های مقاومت معنویت بالایی دارد و حضور در این مناطق ادب و احترام خاصی را می طلبد.
سرهنگ جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اظهار داشت: به مدت پنج روز تعداد 94 دانش آموز دختر مدارس شهرستان هیرمند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی گفت : تعداد دودستگاه اتوبوس وظیفه حمل دانش آموزان را به این مناطق برعهده دارند که این سفر در جهت آشنا شدن دانش اموزان با مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425333
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی