۰
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
گزارش ندای هیرمند از رشد قارچ گونه کانال های تلگرام؛

بازمانده آخرین طبیعت سیستان مورد توجه ادمین های تلگرام/سیستانی آباد در نگاه برخی از کانال های معلوم الحال

در جنوب شرق کشور بسیاری از افراد سعی کرده اند با ساخت کانال های تلگرامی خود را یک ادمین موفق معرفی کنند که تنها چند کانال خبری توانسته است آنچه که حق و چهره واقعی سیستان است نشان دهد.
تلگرام
تلگرام
به گزارش ندای هیرمند؛ فناوری و اطلاعات  همواره برای برخی از مردم منبع درآمد های عظیمی محسوب می شوند که با استفاده از تبلیغات در فضاهای مجازی زمینه فروش و همچنین ارز آور برای یک فرد و شرکت های خاصی هستند.
 
فناوری امروزه به قدری به کمک مردم آمده است که حتی دیگر قبض های تلفن و یا برق در منزل از طریق پیشرفت فناوری پرداخت می شود و دیگر لازم نیست وقت خود را در صف های طولانی بانک ها برای پرداخت قبوض تلف کرد.
 
اما مهمترین شبکه ای که نزد ایرانیان با توجه به فیلتر بودن دیگر شبکه های پر مخاطب محبوب شده تلگرام می باشد، این شبکه مخاطبان میلیونی در ایران به دلیل فضای منحصر به فردی که از سایر شبکه های اجتماعی آن را جدا میسازد پیدا کرده است.
 
یکی از ویژگی های مهم تلگرام ساخت کانال است، این کانال ها به شما اجازه می دهند که با عضویت درآنان پیامک های خبری،تبلیغاتی،و طنز آمیز دریافت کنید،به طوری که حکم روزنامه و یا مجلات را در عصر جدید بازی می کنند.
 
اما روند رو به رشد این کانال ها و رقابت در بین ادمین های تلگرامی روز به روز در حال افزایش است و رقابت آنان در برخی از فضاها با تبلیغات شرم آوری همانند انتشار عکس های نوامیس مردم به همراه است.
 
در جنوب شرق کشور نیز بسیاری از افراد سعی کرده اند با ساخت کانال های تلگرامی خود را یک ادمین موفق معرفی کنند که تنها چند کانال خبری توانسته است آنچه که حق و چهره واقعی سیستان است نشان دهد.
 

 
 
کانال هایی با موضوعات مختلف در سیستان شکل داده می شوند و تنها عکس هایی انتشار می دهند که بازمانده آخرین طبیعت در سیستان است ، به طوری که انتشار این تصاویر چهره سیستان را همانند شمال کشور نشان داده و گویا که هیچ معضل و مشکلی در این منطقه وجود ندارد.
 
به این موضوع باید اندیشید که آیا ادمین های معلوم الحالی که به راه اندازی این کانال ها اقدام می کنند و به طور جد در تلاش جذب ممبر های زیاد هستند و تصاویر زیبا از سیستان در آستانه انتخابات 96 نشر می دهند چه است ؟
 
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 425112
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی