۰
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶

شهرستان مرزی هیرمند میزبان کاروان زیر سایه خورشید

شهرستان هیرمند امروز میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و خیل عظیمی از جمعیت در جهت دیدار با پرچم حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) به استقبال آمدند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ شهرستان هیرمند امروز میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و خیل عظیمی از جمعیت در جهت دیدار با پرچم حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) به استقبال آمدند.

ظهر امروز کاروان زیر سایه خوردشید با حضور خدام حرم امام رضا (ع) وارد شهرستان مرزی هیرمند شدند و مداحان اهل بیت در مصلی الغدیر در وصف آن حضرت به مدیحه سرایی پرداختند.

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم گفت : امروز به تبرک پرچم حرم امام رضا (ع) فضای معنوی خاصی در شهرستان بر پا شده است که بسیاری از عاشقان این امام بزرگوار را به سوی زیارت پرچم کشانده است.
 

 

وی افزود : در سال جاری استقبال با شکوهی نسبت به سالهای گذشته از کاروان زیر سایه خورشید به عمل آمد است و شیعه و سنی دست در دست هم با وحدت کلمه به استقبال پرچم مقدس ضامن آهو آمده و به زیارت پرداختند.

امام جمعه هیرمند بیان داشت : این گونه مراسمات باعث می شود که افرادی که فرصت زیارت حرم امام رضا(ع) نصیبشان نشده است در این مراسمات به زیارت و طلب حاجت از امام هشتم بپردازند.
انتهای پیام/
  
کد مطلب: 424782
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی