۰
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
با حضور کاروان خادمان حرم رضوی در مهران

پرچم رضوی در کربلای ایران برافراشته شد

کاروان خادمان حرم رضوی در شهرستان مهران با استقبال گرم مردم مواجه شدند و پرچم بارگاه امام رضا(ع) را در این بین مردم برافراشتند.
پرچم رضوی
پرچم رضوی
به گزارش ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از مهران، کاروان خادمان رضوی که از 20 مرداد با استقبال مردم ولایتمدار و یک پارچه شیعه ایلام وارد استان شده‌اند شامگاه جمعه به شهرستان مرزی مهران سفر کرده و در جمع مردم خونگرم این شهرستان حضور پیدا کردند.
شهرستان مهران که همواره پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) است این بار نیز به خوبی برای کاروانی که از بارگاه ملکوتی امام هشتم به این دیار سفر کرده‌اند میزبانی کرد.
به مناسبت حضور این کاروان در شهرستان مهران مراسم جشنی در امامزاده سید حسن(ع) برگزار شد و خیل عظیم زنان و مردان مهرانی نیز در این جشن حضور پیدا کردند تا با امام خوبی‌های خود راز و نیاز کنند.
این جشن به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) و همراه با اجرای موسیقی سنتی، نورافشانی و مولودی‌خوانی برگزار شد.
بیرق بارگاه نورانی امام رضا(ع) در بین مردم گردانده شد و هر کسی به نیت تبرک و حل مشکلات و مستجاب شدن دعایش دستی به آن می کشید، بوی حرم رضوی در کربلای ایران پیچید.
کاروان خادمان رضوی در استان ایلام در بیش از 30 برنامه حضور دارند و در مدت اقامت خود در استان ایلام به شهرستانهای مهران، دره‌شهر، دهلران و ایوان سفر می‌کنند.
امشب نیز ساعت 22 جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) با عنوان جشن زیرسایه خورشید در پارک چغاسبز شهر ایلام با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424721
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی