۰
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هیرمند:

توزیع ۸۰ دستگاه کولر آبی به نیازمندان شهرستان هیرمند

مدیر کمیته امداد خمینی (ره)شهرستان هیرمند ازتوزیع 80 دستگاه کولر آبی به خانواده های تحت حمایت دراین شهرستان خبر داد.
ب
ب
علیرضا کریمیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت : شرایط آب و هوایی و محیطی به گونه ای است که با وجود طوفان های شدید و گرد و غبار زندگی روستا نشینان را با مشکل مواجه کرده است.

وی تصریح کرد : براین اساس  نهاد کمیته امداد در تعامل و همکاری با موسسه حضرت رقیه(س) و مرکز نیکوکاری حضرت صاحب الزمان (عج)این تعداد کولر به مددجویان اهداء نموده است .

کریمیان عنوان کرد : بر حسب  نیاز   افراد مبتلا به بیماری ، خانواده های پر جمعیت و زنان  سرپرست خانوار که قادر به پرداخت سهم آورده مددجو بوده اند  در اولویت دریافت قرار داشته اند . 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: هزینه مبلغ بالغ بر ۲۰۸ میلیون ریال می باشد که مبلغ ۱۱۲ میلیون ریال از محل  آورده مددجویان و مبلغ ۱۰۸ میلیون  ریال از محل مشارکت نیکوکاران و موسسه حضرت رقیه (س)تامین و پرداخت شده است.

وی در پایان از همکاری خیرین ،نیکوکاران و موسسات خیریه که نهایت همکاری با امداد در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکلات آنان داشته اند تقدیر کرد .
کد مطلب: 424692
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی