۰
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۶
ندای هیرمند گزارش می دهد؛

پدیده ای که به فرهنگ غرب نیز رحم نکرد/دختران فراری حاصل تماشای ماهواره

بسیاری از افراد که به صورت دائم و شبانه روزی وقت خود را به تماشای برنامه های غیر اخلاقی اینترنی و ماهواره اختصاص می دهند به یقین از همین راه به ناهنجاری های گوناگون آلوده می شوند.
ماهواره
ماهواره
به گزارش ندای هیرمند امروزه صاحبان قدرت های جهانی با اتکا به برتری مادی خود را محق و مکلف استفاده از برخی از ناهنجاری های اجتماعی می دانند که علاقه زیادی نیز به  روند رو به گسترش آن را نیز در سراسر جهان دارند.
 
در کشورهای غربی که آمار فساد اخلاقی به شدت افزایش یافته است امروز مردم آنها نیز با آزاد بودن بیش از حد و به تماشا نشستن صحنه های مبتذل، بی رغبتی را در جامعه غرب افزایش داده اند اعتیاد به ماهواره در کشورهای غربی امروزه بسیاری از بنیاد های خانواده را متلاشی ساخته است.
 
بسیاری از افراد که به صورت دائم و شبانه روزی وقت خود را به تماشای برنامه های غیر اخلاقی اینترنی و ماهواره اختصاص می دهند به یقین از همین راه به ناهنجاری های  گوناگون آلوده می شوند.
 
حجت الاسلام ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در این خصوص بیان داشت : به گفته برخی از کارشناسان تمدن غرب ظرف بیست ای سی سال آینده خودش ، خودش را نابود سازد ، این مسئله نیز حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز در سال ها پیش عنوان شده بوده است.
 
وی افزود: اگر در نیم قرن گذشته آمریکا خود را حاکم کشورهای آمریکای لاتین می نامید امروزه با تفکر استکباری که در سر می پروراند خود را حاکم کل دنیا می خواند و،شکی نیست که آمریکا و متحدانش در این امر ناکام خواهند ماند و دنیا یک بار دیگر شاهد سقوط یک قدرت بزرگ خواهد بود.
 
مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند بیان داشت : ولگردی در خیابان ها عدم عفت برای دوشیزه امروزی وسایل و استعمال دخانیات  زندگی تجملی به شمار می روند که این موارد در سال های گذشته و قبل از ورود فرهنگ عریان گری و ماهواره حتی در غرب نیز رعایت می شده است.
 
وی ابراز داشت: بر اساس گفته برخی از کارشناسان خود آمریکا سالانه یک ملیون نوجوان از خانه هایشان فرار می کنند که نیمی از آنان را دختران تشکیل می دهند، و در نهایت این فرار به دزدی و فحشا تبدیل خواهد شد.
 
حجت الاسلام ظریف صیادی گفت : پدیده ای که به فرهنگ خود غرب نیز رحم نکرده است امروزه گریبانگیر بسیاری از خانواده های ایرانی شده است و دشمن عمق تفکر جوانان و نوجوانان ایرانی را هدف قرار داده است تا به اهداف شوم خود نزدیک شود، از خانواده ها انتظار می رود که حد المعقول از این پدیده شوم دوری نمایند تا فرزندانشان در آینده مسیر اشتباه را در زندگی خود انتخاب نکنند.
 
 
کد مطلب: 424438
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی