۰
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱

هدیه مقام معظم رهبری که به دفتر " سایت خبری ندای هیرمند" رسید+تصاویر

اهمیت و نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
سرور
سرور
به گزارش ندای هیرمند؛ اهمیت کتاب و نشر فرهنگ انقلابی در جمهوری اسلامی ایران همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و ایشان ضمن اینکه در خصوص نفوذ فرهنگی هشدار  جدی به جوانان و مسئولین داده اند این مسئله را بسیار مهم دانسته اند .
در همین خصوص مهدی غفران از افراد متمدن و انقلابی شهرستان هیرمند است که بدون هیچ چشم داشتی در زمینه گسترش فرهنگ انقلاب و همچنین مسائل دینی می کشود تا جوانان که نسل آینده کشور هستند با نظام اسلامی و رهنمود های مقام معظم رهبری آشنا گرداند.
وی در طی پیامی که به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرده است، مورد عنایت ویژه رهبری قرار گرفته و رهبر انقلاب طی نامه ای 100 جلد کتاب در راستای گسترش فرهنگ انقلابی ارسال نموده اند.
 

 
غفران پس از دریافت کتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری تعداد 50 جلد را به دفتر پایگاه خبری ندای هیرمند هدیه داده تا با نشر رهنمود های امام خامنه ای این رسانه بتواند به در تدریس گوشه ای از درس های انقلاب تاثیر گذار باشد.
مهدی غفران در گفت و گو با ندای هیرمند بیان داشت: اگربرکشوبری نوای دلنشین تفکربسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان وجهان خواران از آن دورخواهد گردید.
وی افزود: بسیجی باید وسط میدان باشد تا  فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند،کاروتلاش درسنگر قرآن وعترت وولایت افتخار و نعمت است لذا در شهرستان مرزی هیرمند اجر و پاداش این نوع فعالیت ها دوچندان خواهد بود.
غفران بیان داشت : تفکر انقلابی است که  امروزه امنیت ایران را تضمین کرده و دشمنان اسلام امروزه از این تفکر و این نظام به شدت هراس دارند زیرا مردم ایران بارها نشان داده اند که از درس های انقلاب دور نخواند شد و در مسیر ولایت و امامت حرکت خواهند کرد.








کد مطلب: 424339
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی